ورزشی 07:57 - 31 تیر 1400
مسئولان ژاپنی قصد دارند صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند.

استفاده از سیستم صوتی خاص در ورزشگاه های ژاپن برای المپیک

به گزارش ایسنا و به نقل از تایمز، در بازی های المپیک هیچ تماشاگری مجاز به تماشای مسابقات به صورت زنده در میادین نیست. با این وجود مسئولان برگزاری رقابت ها می خواهند  صدای تماشاگران دوره های قبل را در ورزشگاه های ژاپن هنگام رقابت ورزشکاران پخش کنند تا ورزشکاران احساس تنهایی نکنند.

برگزارکنندگان بازی های المپیک توکیو می خواهند با وجود محرومیت تقریباً همه تماشاگران، از ابزار دیجیتال برای ایجاد فضای خاص در میادین استفاده کنند. توماس باخ ، رئیس کمیته بین المللی المپیک گفت: ما نمی خواهیم ورزشکاران در ورزشگاه احساس تنهایی کنند. ما می خواهیم به آنها نشان دهیم که مردم با آنها هستند و از آنها حمایت می کنند. IOC انتظار دارد بازی های توکیو توسط تعداد بی نظیری از مردم در سراسر جهان تماشا شود.



یک سیستم صوتی ویژه قرار است در ورزشگاه ها پخش شود و فضای خوبی ایجاد کند. همچنین هواداران می توانند با مراجعه به سایت رقابت ها به صورت مجازی از ورزشکار خود رقابت کنند. به همین منظور هواداران  فیلم های سلفی پنج ثانیه ای با تشویق ورزشکار خود ارسال می کنند که  این فیلم ها قرار است در صفحه نمایش ها در استادیوم ها و سالن ها نشان داده شود.

رابطه از راه دور

در ورزشگاه ها همچنین بلافاصله بعد از مسابقه ورزشکاران این فرصت را خواهند داشت که با خانواده و دوستان خود در ایستگاههایی به نام "لحظه های ورزشکار" دیدار کنند.

المپیک از فردا جمعه با مراسم افتتاحیه رسما شروع می شود.

انتهای پیام


11157254
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در حاشیه مسابقات بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آقای ورزش ایران تجلیل شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دوومیدانی‌کار ایران موفق شد در ماده پرتاب چکش قهرمانی جوانان آسیا به مدال نقره دست پیدا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بعد از برد مقابل استقلال ملاثانی در جام حذفی اعلام کرد مسلمان شده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوردن چهار گل نه تنها در ایران، بلکه کلاً در فوتبال خوب نیست و ناراحتم می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس گفت: گل خوردن در وقت‌های اضافی برای تیمی مثل ما که نفرات باتجربه‌ای دارد، نباید رخ بدهد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازیکن تیم ملی فوتسال ایران گفت:با تمام احترامی که برای تایلند قائل هستیم، ما اینجاییم تا قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم و فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» امروز دیدار‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال در شهر‌های ایران پیگیری شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره کشتی فرنگی جام تختی با قهرمانی تیم کشورمان به میزبانی اهواز پایان یافت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است