اجتماعی 15:18 - 04 تیر 1401

مردم مانعی برای رساندن حرفشان به مسئولان ندارند

به گزارش خبرنگار مهر، علی القاصی مهر در نشست خبری خود با خبرنگاران ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه دوره جدیدی را تجربه می‌کند که همان دوره تحول و تعالی قوه قضاییه است. مدیریت این دوره بر عهده کسی است که فرزند قوه قضاییه بوده و به مسائل آشنایی دارد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه دوره تعامل و تعالی خود را با مدیریت هوشمند و توانمند محسنی اژه ای طی می کند، گفت: به خانواده بزرگ قوه قضاییه تبریک باید گفت چرا که ضابطه مند بودن و قانونمند و توجه به حقوق انسان ها را از اهداف خود می داند.

رییس کل دادگستری استان تهران ادامه داد: با توجه به کرامت انسان ها، قوه قضاییه توفیق خدمت رسانی به مردم را دارد.

القاصی مهر تصریح کرد: تمام تلاش و توان بر این است که اعتماد مردم و اطمینان جامعه به صحت عملکرد این دستگاه افزایش پیدا کند، و این‌مهم کاری جز جلب رضایت خداوند و خدمت به مردم نیست.

رئیس دادگستری استان تهران ادامه داد: در این دوره تحول و تعالی، بر اثر سند تحول قضایی اهداف و برنامه های مهمی در دستور کار است. این محورها و اولویت های برنامه دستگاه قضا به عنوان سند راهبردی در دستور کار قرار دارد. یکی از این موضوعات که روی آن تمرکز داریم، تکریم مراجعان و رسیدگی به مطالعات و درخواست های مردم است.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه این افتخار را دارد که میزبان حضوری مردم باشد گفت: امروز هر کسی که برای امورات قضایی به دادگستری مراجعه کند، مانعی برای زدن حرفش نزد مقامات ندارد. ملاقات های مردمی را بر اساس رویکرد مردم محوری ایجاد کردیم.

تکمیل می شود…


11604471
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: از ابتدای طرح نوروزی ۴۶۹ میلیون تردد در جاده‌های کشور ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردار منطقه ۶ شهر تهران جزئیات احداث ۳ پارکینگ بیمارستانی را در جوار ۳ بیمارستان مهم تهران اعلام کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» یک روانشناس از رابطه‌ای که انتها ندارد و با شکست رو‌به‌رو می‌شود، گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز اقدام به کلاهبرداری می‌کرد خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر حرفه‌ای در شرق استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دبیر شورای ترافیک استان تهران گفت: از ابتدای شروع فعالیت ستاد خدمات سفر تا ۷ فروردین ماه ۳ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۴۰۴ حجم تخلفات ناشی از سرعت غیرمجاز در استان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس پارک ملی توران گفت: اعلام آمادگی و مشارکت مردم در طرح حفاظت از یوز در ایام نوروز بی سابقه و تاریخی بود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین پلیس راهور تهران بزرگ گفت: همکاری بسیار مناسبی بین پلیس راهور تهران بزرگ با دستگاه‌های اجرایی و دخیل در برگزاری روز جهانی قدس در سال ۱۴۰۳ وجود دارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تصادف پژو پارس با تریلر خبر داد و گفت: راننده خودرو سواری در این حادثه جان باخت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اعلام تهمیدات ترافیکی شب‌های قدر گفت: تردد کامیون‌ها در هر سه شب و فعالیت‌های عمرانی و حفاری ممنوع است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است