ورزشی 06:53 - 28 شهریور 1403
کارشناس فوتبال گفت: تیم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل حریف عربستانی خود انجام داد و بازی روانی ارائه کرد.

اقبالی: یکی از بهترین بازی‌های پرسپولیس مقابل الاهلی را دیدیم/ زدن ضربه نهایی مشکل سرخپوشان است

مسعود اقبالی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره شکست پرسپولیس برابر تیم الاهلی عربستان در هفته اول لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: تیم پرسپولیس یکی از بهترین بازی‌های خود را مقابل حریف عربستانی خود  انجام داد و بازی روان و خوبی در فاز دفاعی و تهاجمی داشت. آنها  در بیشتر جا‌های زمین خوب عمل کردند و فرصت‌های زیادی هم داشتند که متاسفانه  پاس آخر و یا ضربه نهایی یکی از نقاط ضعف فوتبال ما است، که در نهایت  از موقعیت‌ها نتوانستند استفاده کنند. پرسپولیسی‌ها در  دقیقه یک به علت عدم تمرکز گل دریافت کردند و  در نهایت تیم حریف با همین نتیجه بازی را پیروز شد.  

اقبالی درباره اینکه فرصت سوزی‌ها را در این بازی از سوی پرسپولیسی‌ها چطور ارزیابی می‌کند، گفت: تیم پرسپولیس در  تمام پست‌های خود چه در نیمه اول و چه در نیمه دوم سوار بر بازی بود و  با تعویض‌های صورت گرفته بر تیم الاهلی مسلط بود، اما آنها بازیکنان باتجربه‌ای هستند علی رغم اینکه خیلی از نفراتشان  میانگین سنی بالایی داشتند، اما به نظرم به خاطر تجربه بالا توانستند بازی را کنترل کنند و اجازه ندادند پرسپولیس به گل برسد. به نظرم مشکل پرسپولیس در ضربه نهایی بود که خیلی بدشانس بودند و نتوانستند از موقعیت‌ها استفاده کنند.  

کارشناس فوتبال درباره اینکه مشکلات ورزشگاه و نداشتن زمین مناسب در کشورمان را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: ورزشگاه شهدای قدس مشکلات زیادی دارد که اگر برخواهند سرخابی‌ها در آنجا میزبانی کنند با مشکلاتی مواجه می‌شوند. اگر  تیم الهلال در گروه پرسپولیس باشد تیم قدرتمندی است و یکی، ۲ تیم در گروه پرسپولیس خوب هستند، اما بقیه تیم‌ها را می‌تواند پرسپولیس شکست بدهد. به نظرم بازی پرسپولیس امیدوار کننده بود و فوتبال خوبی بازی کردند، اما در زدن ضربه نهایی مشکل داشتند. اگر همین بازی را پرسپولیس ادامه بدهد می‌تواند به عنوان یکی از تیم‌ها بالا بیاید.  

اقبالی درباره اینکه لیگ نخبگان آسیا من درباره سازماندهی و برنامه بازی‌های لیگ نخبگان آسیا اطلاعات زیادی ندرام و فقط اگر فرصت کنم، بازی‌ها را نگاه می‌کنم.   


12093874
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علاوه بر تیم‌ ملی ووشو دختران و پسران، کشورمان ۵ نماینده دیگر در مسابقات قهرمانی جوانان جهان برونئی خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شب گذشته در کمپ تیم‌های ملی کشتی حضور یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وحید شمسایی در نشست فنی امروز پیش از دیدار مقابل گواتمالا از بازیکنانش خواست پیروزی پر گُل قبلی مقابل ونزوئلا را فراموش کنند.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با کسب شش امتیاز در دو دیدار نخست رقابت‌های انتخابی جام جهانی، تیم ملی فوتبال ایران به رتبه نوزدهم برترین تیم‌های جهان صعود کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رقابت‌های تور جهانی تنیس مردان با برگزاری راند نخست جدول اصلی بازی‌ها پیگیری و علی یزدانی موفق شد به مرحله دوم بازی‌ها صعود کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی با تیم آلومینیوم اراک گفت: با بردی که فردا به دست می‌آوریم به اعتماد به نفس بیشتری می‌رسیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ورزشکاران بخش‌های مختلف پارامیدانی در رقابت‌های پاریس توانستند خوش بدرخشند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از افتخارآفرینان تیم پارالمپیک کشورمان از سختی‌ها و مشکلات خود سخن گفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که سرخپوشان برابر تیم الاهلی عربستان باختند، اما بازنده سربلند بودند.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بیستمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا قرعه کشی شد و نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است