استانی 09:15 - 08 تیر 1403
امروز مردم استان غیور خوزستان کمر همت بسته اند تا با شرکت در انتخابات نشان دهند ایرانی کشورش را به گزافه گویی نمی فروشد و میدان خالی نمی کند.

مردم خوزستان جشن سیاسی را با عظمت برگزار می‌کنند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اهواز، نزدیک انتخابات که می‌شود رسانه‌های بیگانه به تکاپو می‌افتند و  دایه مهربان‌تر از مادر برای ایرانیان می‌شوند همان‌هایی که از دشمنان این مرز و بوم ارتزاق می‌کنند با تمام قوا می‌خواهند علاوه بر آیه یاسی که در گوشمان می‌خوانند حالا بگویند ما دلسوزیم و شما مردمی که چندین سال است با بد و خوب این کشور ساخته‌اید اگر رای دهید دلتان برای این کشور نمی‌سوزد!

امروز روز سرنوشت کشور است، انتخابی که برای آینده سرزمینم موثر است با خودم گفتم حالا باید آماده شوم و ببینم چقدر این تبلیغات و این هجمه بر مردم موثر بوده است، خبرها حاکی از این بود که ساعاتی قبل از ساعت 7 صبح مردم اهواز  آمده بودند و میدان را خالی نکردند.

ساعت 7 صبح است و من در حال آماده شدن هستم، از در خانه که زدم بیرون با فکر اینکه حالا اول صبح است، مردم حتما خواب هستند و کسی نیست، تمام مسیر را تا محل رای‌گیری طی کردم اما نیم ساعت بعد بالاخره رسیدم و با صف طویلی از مردم مواجه شدم، خوب دقت کردم عده‌ای با لباس های بختیاری، عربی،لری آمده بودند و عده‌ای هم رای را به دست فرزندانشان می‌دادند تا آنها هم بدانند که کار درست کدام است.

اوایل صبح هوا در استان خوزستان خنک است و همچنان مردم به این صف اضافه می‌شدند، بچه‌ها پرچم کشور در دست و شوق آینده در دل داشتند و بزرگترها با عکس شهیدریس جمهورشان شهید رییسی آمده بودند تا علاوه بر اینکه انتخاب درستی داشته باشند، رییسی جمهوری را انتخاب کنند که تداوم راه رییس جمهور شهیدشان باشد.

با خودم گفتم حالا که تا اینجا آمدم چه خوب است که کمی با آن‌ها صحبت کنم اصلا بدانم که برای چه می‌خواهند رای بدهند؟

کنار یک خانم ایستادم تقریبا مسن بود ، با او ارتباط خوبی گرفتم شاید باورتان نشود گلایه‌های زیادی داشت از جهیزیه دخترش تا گرانی و تورم و هزار چیز دیگر، وسط تمام دل‌ نگرانی‌هایش از او پرسیدم با این همه مشکل اینجا چه می‌کنید و چرا می‌خواهید رای بدهید؟ فکر می‌کنید چه چیزی گفت؟ نه اصلا شعار نداد فقط به من گفت؛ اگر مثل 8 سال قبل پای صندوق نیایم معلوم نیست چه بلایی بر سرمان بیاید، آمدم تا فردی که می‌دانم توانایی اداره کشور را دارد انتخاب کنم آماده ام به رییس جمهوری رای بدهم که یاد شهیدرییسی را برایمان زنده نگه دارد .

جواب این خانم را که شنیدم با خودم گفتم با این همه مشکل که یک انتخاب اشتباه، را در هشت سال گذشته ایجاد کرده است راه جبران هم همین است، مردم بعد از این همه سختی‌ها فهمیدند چرا باید رای بدهند و اصلا چه کسی را انتخاب کنند، با خودم گفتم این سختی‌ها اگر هیچ چیز نداشت حداقل آن این بود که مردم این کشور بدانند انتخاب و مطالبات ما در بهبود اوضاع کشور موثر است.

 امروز مردم کمر همت بسته‌اند تا با شرکت در انتخابات نشان دهند ایرانی کشورش را به گزافه‌گویی نمی‌فروشد و میدان خالی نمی‌کند، اگر اوضاع بد است همت می‌کنیم و کشور را با انتخاب و پیگیری جدی می‌سازیم.

از خبرنگاران دیگر تسنیم هم در گوشه و کنار استان از احوال مردم شهرستان‌های دیگر خبر گرفتم، خبرها حاکی از این است که مردم استان خوزستان بار دیگر دین خود را به کشور و این انقلاب ادا کردند و مثل همیشه در صحنه حضور دارند، همچنان مردم در حال پیوستن به این امر خطیر هستند و رای‌گیری تا آخر امشب ادامه دارد.

به گزارش تسنیم.حدود یک میلیون نفر در اهواز واجد شرایط رای دادن در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری هستند.

برگزاری قریب به  یک‌سوم فرآیند انتخابات در شهرستان اهواز است.

در اهواز 607 شعبه اخذ رای آماده شده است؛ حدود 17 هزار نفر عوامل اجرایی و دست‌اندرکار هستند که حدود 12 هزار نفر از این تعداد سر صندوق هستند.همچنین اهواز به 30منطه انتخاباتی تقسیم شده است.

در ادامه ویدویی از آغاز حماسه مردم اهواز مشاهده می‌کنید.

 

گزارش از: فاطمه دقاق نژاد

انتهای پیام/735


12067851
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۰ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۹ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرماندار پاکدشت بر حماسه آفرینی مردم پاکدشت در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: 170 شعبه اخذ رأی در پاکدشت فعال بود.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۷ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۷ تیر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس قوه قضائیه گفت: با تاخیر در شرکت در انتخابات این امر مهم فردا قابل تدارک نیست و این وظیفه از دست می رود. 
استانی
«خبرگزاری تسنیم» صف های طولانی مردم زنجان در ساعات پایانی رأی گیری ادامه دارد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» استاندار یزد بر اهمیت مشارکت گسترده در انتخابات تأکید کرد و گفت: رئیس جمهور باید خدمتگزار مردم ایران باشد و این ادبیات از شهید رئیسی به ما رسیده که جان خود را نه در پشت میز، بلکه در میدان خدمت به مردم تقدیم ملت ایران کرد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: برای حضور در انتخابات و سرنوشت کشور نباید سهل انگاری صورت گیرد بلکه ملت ایران باید با حضور پای صندوق های رای به کاندیدای اصلح رای دهند.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» فرمانده انتظامی استان هرمزگان رای خود را به صندوق انداخت و تأکید نیروهای انتظامی و اطلاعاتی امنیت انتخابات را تأمین می کنند .

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است