اقتصادی 21:39 - 13 اردیبهشت 1403
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی جدید از دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه از نواحی غرب کشور وارد می‌شود.

ورود سامانه بارشی جدید به کشور از اواسط هفته آینده

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  فردا ۱۴ اردیبهشت ماه در نوار غربی کشور بارش‌ها به شکل رگبار ادامه خواهد داشت گفت:  در دامنه‌ها و ارتفاعات البرز، شرق و شمال شرق کشور بارش‌ها پراکنده خواهد بود و در مناطق مرکزی، جنوب و شرق کشور نیز بارش‌ها به شکل خفیف رخ خواهد داد.

وی افزود: همچنین برای فردا، بارش‌های شدیدتر در مناطق جنوب غرب و غرب کشور خواهد بود.

ضیائیان  با بیان اینکه  این بارش‌ها با شدت و ضعف تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت افزود: در روز دوشنبه سامانه بارشی جدید از غرب وارد کشور خواهد شد و نیمه غربی کشور را در بر خواهد گرفت.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه  امشب مناطق مرکزی خلیج‌فارس مواج خواهد بود  گفت:  فردا نیز تنگه هرمز این شرایط را خواهد داشت. 

وی همچنین از  صدور هشدار نارنجی هواشناسی خبر داد و گفت: فردا استان‌های هرمزگان، فارس، نیمه جنوبی کرمان، شمال سیستان و بلوچستان، جنوب خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، کردستان، کرمانشاه، چهارمحال و بختیاری، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان و جنوب استان مرکزی شامل این هشدار خواهند بود و مخاطراتی از قبیل سیلابی شدن مسیرها و طغیان رودخانه‌های فصلی، برخورد صاعقه و احتمال بارش تگرگ در این مناطق محتمل خواهد بود.


12052676
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: خط اصلاح جریان مالی صنعت برق را تا تحقق اهداف تعیین شده، با جدیت پیگیری می کنیم.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس سازمان امور مالیاتی با اعلام اینکه سال گذشته مالیات 90 درصد صنوف ومشاغل، از صفر تا 20 میلیون تومان بوده است، گفت: پارسال میانگین مالیات ستانی از اصناف و بازاریان فقط هفت میلیون تومان بوده است.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» با وجود آنکه 9 استان با افت بیش از 10درصدی بارش ها نسبت به شرایط نرمال مواجه اند، متوسط بارش های امسال پس از گذشت 232 روز از سال آبی، به شرایط نرمال رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» علیرغم اینکه صاحبان صنوف و مشاغل در پایین ترین سطح حداقل 10 برابر کارمندان و کارگران حداقل بگیر در سال درآمد دارند، ولی نگاهی به جدول مالیات پرداختی صنوف و مقایسه آن با کارمندان عذاب آور است
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر بشکه نفت برنت دریای شمال امروز با 26 سنت معادل 0.31 درصد افزایش به 83 دلار و 53 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» قیمت هر اونس طلا امروز با 0.05 درصد افزایش به 2377 دلار و 96 سنت رسید.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون پیشین وزیر اقتصاد ، با اشاره به روایت مراجع بین المللی از وضعیت اقتصاد ایران در دهه 90 گفت: بانک جهانی دهه 90 اقتصاد ایران را به دهه از دست رفته تعبیر می کند.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» معاون تعاون وزارت کار از لزوم اختصاص سهم حداقل 10 تا 25 درصدی منابع تسهیلات بانک ها به بخش تعاون خبر داد.
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» وزیرکار کار از آزاد شدن فرصت های شغلی با ساماندهی اتباع خارجی خبر داد و گفت: وزارت کشور ساماندهی اتباع خارجی در کشور را در دستور کار قرار داده است که اگر ساماندهی و مدیریت شود، بخشی از فرصت های شغلی بیشتر در اختیار هموطنان قرار خواهد گرفت. ...
اقتصادی
«خبرگزاری تسنیم» پالایشگاه های آسیا واردات نفت خاورمیانه را بخاطر کاهش حاشیه سوددهی و افزایش قیمت نفت عربستان کاهش داده و در عوض واردات از آمریکا و برزیل را افزایش داده اند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است