گوناگون 18:30 - 15 مرداد 1399
این مجموعه نامی آشنا در تبریز و سراسر کشور در تولید و تجهیز انواع قالب بتن و جک‌های سقفی هست و بهترین و مشهورترین مجموعه قالب بتن در تبریز و شمال غرب کشور است که بیش از یک دهه درزمینهٔ باکیفیت‌ترین قالب بتن‌ها و جک  سقفی به مدیریت حاج یونس صباغی فعالیت می‌کنند.

قالب بتن صباغی از معتبرترین مجموعه قالب بتن فلزی در ایران

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام  قالب بتن صباغی، قالب بتن صباغی مفتخراست با ارائه بهترین و باکیفیت‌ترین جک سقفی و قالب بتنی در طی دهه‌های اخیر در خدمت مشتریان عزیز باشد. اما از دیگر خدمات شرکت صنعت یدک آذربایجان یا قالب بتن صباغی مشهور تبریز خرید و فروش قالب‌های بتنی کارکرده و نو و تولیدکننده انواع قالب‌های مدولار و داربست مثلثی، داربست چکشی، جک و سرجک، قالب منهول، نیوجرسی، قالب سرزیز سد، پل، جدول، قالب تونل و …. است.

قالب بتن حاج یونس صباغی در سراسر ایران و فراتر از مرزها 

حاج یونس صباغی با زحمات روزافزون در زمینهٔ قالب بتن توانسته است بهترین و با کیفیت‌ترین جک سقفی و قالب بتن تبریز را به بالاترین سطح کیفیت خود رساند و کیفیت محصولات حاجی یونس در تبریز زبان زد و شناخته‌شده برای عام و خاص است. شرکت‌های عمرانی بیشتری از قالب‌های خاص و سفارشی صباغی در پروژه‌های مختلف در سراسر ایران و حتی فراتر از مرزهای استفاده کرده‌اند.

 محصولات قالب بتن صباغی: 

شرکت صنعت یدک آذربایجان یا قالب بتن صباغی مشهور علاوه بر تولید و تجهیز قالب بتن و جک سقفی به‌صورت دست‌دوم و نو دارای محصولات دیگری نیز هست در زیر لیستی از این محصولات را ذکر کردیم:

قالب بتن فلزی

قالب بتن دست‌دوم

جک سقفی

جک سقفی کارکرده

تخته قالب‌بندی

افزودنی بتن

بالابر ساختمانی

خم و برش میلگرد

فروش فرغون

کاور بتنی (اسپیسر)

پاکت تاور

انواع بتونیر

واتراستاپ

ضدیخ بتن

جک‌های سقفی صباغی

همان طور که از نام جک سقفی کاملاً می‌توان حدس زد، جک‌هایی که برای نگهداری ثابت و تحمل میزان باری که سقف ایجاد می‌کند، مورد استفاده قرار می‌گیرند را جک سقفی می‌گویند. این محصول برای تمامی سقف‌های ساختمان مانند طاق ضربی، تیرچه‌بلوک، یونولیت، وافل و … به ‌کار برده می‌شود که برحسب مکان مورد استفاده و نوع پروژه تفاوت‌هایی در نوع آن ایجاد می‌شود. تمامی سقف‌ها برای پایداری و مقاومت بالا نیاز به یک نگه‌دارنده دارند که جک ساختمانی می‌تواند این کار را انجام دهد. سقف هنگام ساخته‌شدن نیاز به تکیه ‌گاهی دارد تا آن را نگه دارد و به پایین نریزد. نیاز استفاده از این محصول در بعضی از سقف‌ها به‌شدت محسوس است، مانند سقف‌های قالب بتنی که حتما جک سقفی لازم دارند.

قالب بتن صباغی به مدیریت حاج یونس صباغی با چندین دهه قدمت افتخار دارد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین، مطرح‌ترین و پرسابقه ترین مجموعه‌های فعال در عرصه تولید قالب‌های سازه‌های بتنی و جک سقفی با توجه به کارگاه تخصصی تولید و سفارش سازی انواع جک‌ها می‌تواند هر سایز سفارشی مدنظر شما را طراحی و تولید نماید.

انواع  جک سقفی صباغی:

جک سقفی عراقی یا جک صادراتی یا U شکل : جک سقفی U شکل عراقی بیشتر در کشور عراق استفاده می‌شود شرکت صنعت یدک آذربایجان با خط تولید مجهز قادر به تولید انبوه جک سقفی عراقی هست. 

جک سقفی صلیبی سیار و ثابت یا جک تی T شکل:

صلیبی ثابت  

جک‌های صلیبی ثابت دارای فروش بالایی در بین جک‌های دیگر هستند نحوه تشکیل و قسمت‌های مختلف آن‌ها شامل رزوه در قسمت وسط و با صلیب ثابت آن می‌توان ارتفاع جک را تنظیم کرد یکی از عیب‌های این نوع جک‌ها فقط ثابت بودن قسمت صلیبی آن‌ها هست به علت پهنای زیاد قسمت بالایی جک (صلیب جک ثابت) این امکان وجود دارد تا در هر سازه سقفی یا ساختمانی از این نمونه جک‌ها استفاده شود.

صلیبی سیار

از دیگر نمونه‌های جک‌های صلیبی که زیرمجموعه‌ی جک سقفی هست، جک صلیبی سیار است. جک سیار در قسمت صلیب متحرک بوده و می‌توان آن را در زاویه‌های متفاوت و مناطق مختلف چرخاند. جک‌های صلیبی سیار برخلاف نمونه‌ی قبل از انعطاف بیشتری برخوردار هست.

معتبرترین شرکت قالب بتن در تبریز کجاست؟

حاج یونس صباغی مدیرعامل محترم شرکت صنعت یدک آذربایجان با چندین دهه قدمت و افتخار دارد به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مطرح‌ترین و پر سابقه‌ترین مجموعه‌های فعال در عرصه تولید قالب‌های بتنی در جهت عمران آبادانی کشور گام‌های مؤثری بردارد و همواره سعی بر آن دارد که با توکل به قوه الهی و همیاری شما متخصصین در امر ساخت‌ و ساز بتواند تکنولوژی برتر را به ارمغان بیاورد.

شرکت صنعت یدک آذربایجان یا همان قالب بتن صباغی مشهور در آدرس تبریز – بعد از سه راه فرودگاه نرسیده به پل مایان – مابین کوی اطلس و سولماز واقع شده است کارگاهی که به‌صورت تخصصی به تولید طراحی و تجهیر قالب‌های نو و تعمیر انواع قالب بتن دست‌دوم در تبریز می‌پردازد که بیش از یک دهه سابقه دارد.

جهت ارتباط و تماس با مجموعه صباغی:

  شماره ثابت: ۰۴۱۳۲۸۶۸۳۲۰

 شماره همراه:  ۰۹۱۴۹۱۴۶۰۱۱

تماس حاصل فرمایید

و یا از طریق آدرس سایت  www.Galebbeton.com  جهت مشاهده محصولات و سفارش می‌توانید مراجعه نمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی


10654552
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است