ورزشی 16:03 - 29 شهریور 1403
تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.

ایران ۳ - ۲ گواتمالا/ گزارش زنده+ فیلم

تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال که در ازبکستان در حال برگزاری است، از ساعت ۱۶ در مجموعه ورزشی یونیورسال بخارا به مصاف گواتمالا رفت. شاگردان شمسایی در بازی نخست خود، هفت بر یک ونزوئلا را شکست داده بودند و صدرنشین گروه F هستند.

وحید شمسایی در دومین بازی جام جهانی تیم ملی ایران در گروه F، سعید مومنی، سالار آقاپور، مهدی کریمی، بهروز عظیمی و محمدرضا سنگ‌سفیدی را به عنوان بازیکنان شروع کننده دیدار با گواتمالا به زمین فرستاد.

گزارش مسابقه:

ایران بازی را کاملا هجومی آغاز کرد و سالار آقاپور نخستین موقعیت جدی مسابقه را ایجاد کرد و شوت از راه دورش به تیر دروازه گواتمالا برخورد کرد.

ایران از همان دقایق ابتدایی برای زدن گل فشار آورد و پاورپلی بازی کرد و در یکی از این صحنه‌ها نزدیک بود گواتمالا دروازه خالی ایران را باز کند.

در پنجمین دقیقه از بازی حسین طیبی می توانست دروازه حریف را باز کند اما ضربه اش با اختلاف کم به بالای دروازه حریف رفت. طیبی لحظاتی بعد با یک شوت دیگر شانسش را امتحان کرد که این بار دروازه بان گواتمالا توپ را مهار کرد.

در دقیقه شش بازی، گواتمالا برخلاف جریان مسابقه به گل رسید. ایران که برای زدن گل برتری کاملا جلو کشیده بود، گواتمالا از این فرصت استفاده کرد و در یک ضدحمله دروازه ایران را باز کرد.

این برتری البته دوام زیادی نداشت و به محض شروع مجدد مسابقه ایران گل تساوی را زد. سعید احمد عباسی با یک چرخش زیبا و شوت دقیق توپ را به کنچ دروازه گواتمالا زد تا بازی یک بر یک شود.

در دقیقه ۹ سعید احمد عباسی می‌توانست گل دوم خودش و ایران را هم بزند، اما شوتش به خطرناک‌ترین شکل ممکن به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه ۱۱ سالار آقاپور گل دوم ایران را هم زد. او با یک شوت بغل پا توانست لایه‌های دفاعی گواتمالا را باز کند و ایران را پیش بیندازد. آقاپور با این گل، در جدول گلزنان جام جهانی سه گله شد.

چند ثانیه بعد بهروز عظیمی می‌توانست با یک شوت دیگر دروازه را باز کند، اما دروازه بان گواتمالا خوش شانس بود که اشتباهش باعث باز شدن دروازه تیمش نشد.

دقیقه ۱۲ باز هم بهروز عظیمی فرصتی عالی داشت، اما در یک قدمی دروازه با بی دقتی توپ را به کنار دروازه زد.

دقیقه ۱۳ سنگ سفیدی شانسش را برای زدن گل امتحان کرد، اما ریس با واکنشی خود توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۴ حسین طیبی گل سوم را هم زد. داور بعد از این گل صحنه را وی ای آر کرد و گل قبول شد.

در حالی که پنج دقیقه تا پایان نیمه نخست باقی مانده بود، گواتمالا به گل دوم رسید و باز هم روی ضد حمله و جلو کشیدن بازیکنان ایران توانستند گلزنی کنند.

چند ثانیه بعد گواتمالا می توانست گل سوم را هم بزند که دروازه بان ایران توپ را مهار کرد.

در چهار دقیقه مانده به پایان ایران صاحب یک ضربه پنالتی شد . ضربه نقطه دوم احمد عباسی را خوزه ریس مهار کرد و همچنین روی ضربه ریباند واکنش خوبی را داشت تا نتیجه همچنان سه بر دو به سود ایران در جریان باشد.


12094415
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سالار آقاپور، بازیکن تیم ملی فوتسال ایران به عنوان بهترین بازیکن دیدار ایران و گواتمالا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ انتخاب شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی مشهد مقدس انجام می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» واکنش باشگاه دینامو به حضور مهاجم این تیم در باشگاه استقلال تهران منتشر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» فدراسیون جهانی وزنه‌برداری در آستانه رقابت‌های جهانی نام ۶ نفر از اعضای ایران را از استارت لیست مسابقات خط زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال از عملکرد بازیکنان گلایه کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با کسب ۶ مدال نقره و یک برنز در روز پایانی رقابت‌های موی تای قهرمانی جوانان جهان، پرونده تیم اعزامی ایران با ۱۹ مدال رنگارنگ بسته شد. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش اسنوکر ایران در مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۴ که به میزبانی مغولستان برگزار شد، به مدال طلا دست پیدا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدارش در جام جهانی فوتسال مقابل گواتمالا قرار گرفته است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است