وبگردی 08:10 - 06 مرداد 1403
دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخاب آتی ریاست جمهوری امریکا خواستار یک سال زندان برای توهین کنندگان به پرچم امریکا شد.

آتش زدن پرچم؛ برای آمریکا زندان، برای ایران تشویق!

پس از آنکه در جریان اعتراضات گسترده مخالفان جنایت‌های رژیم صهیونیستی به حضور نخست‌وزیر این رژیم در آمریکا، تظاهرکنندگان پرچم ایالات متحده را به آتش کشیدند، دو حزب دموکرات و جمهوری خواه به اتفاق هم این اقدام را محکوم کردند.

دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواهان در انتخاب آتی ریاست جمهوری آمریکا خواستار یک سال زندان برای توهین کنندگان به پرچم آمریکا شد و کامالا هریس معاون بایدن و نامزد دموکرات‌ها نیز توهین به پرچم ایالات متحده را محکوم کرد. از سویی دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج‌نشین نیز اغلب برنامه‌های خود را به محکومیت این اقدام اختصاص دادند.

این درحالی است که در جریان اغتشاشات سال ۱۴۰۱، یکی از مهم‌ترین اجزای کمپین براندازی از سوی آمریکا و دولت‌های اروپایی که توسط گروه‌های برانداز و رسانه‌های وابسته به آنها عملی می‌شد، آتش زدن پرچم مقدس ایران و تشویق مردم به این کار بود.

در جریان آشوب‌های روانی، مجازی و خیابانی موسوم به «زن، زندگی، آزادی»، تضعیف و توهین به پرچم ملی، هویت ایرانی، وحدت ملی، حتی سرود ملی و تیم‌های ملی ورزشی تحت عنوان مبارزه با جمهوری اسلامی در دستورکار جریان ضدایرانی قرار گرفت که متأسفانه با همسویی برخی خبرنگاران و اهالی رسانه در داخل نیز همراه شد. تا جایی که برخی ورزشکاران ملی ایران را به خاطر خواندن سرود ملی در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر مورد سرزنش و تحقیر قرار دادند.

رسانه‌های خارج‌نشین با ایجاد هجمه سنگین روانی در هماهنگی با لشکر سایبری منافقین و تجزیه‌طلبان نیز در ایام این فتنه، هرگونه ابراز احساسات ملی را محکوم کرده و با پشتیبانی مالی و سیاسی از سوی دولت ایالات متحده آمریکا، علیه یکپارچگی ایران تبلیغ می‌کردند.

منبع: ایران


12076808
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیلگران منطقه‌ای بر این باورند که طراحان عملیات طوفان الاقصی با تاسی به دستاورد‌های این عملیات منحصربفرد «تونل آزادی» موفق شدند تا با تمرکز بر نقاط ضعف رژیم صهیونیستی ضربه کاری خود را در ۷ اکتبر ۲۰۲۳ بر پیکره این رژیم وارد نماین...
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» رضا تبریزی، کارشناس پزشکی قانونی از هفته‌ای حداقل سه مورد شکایت زیبایی خبر داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌هایی که خبر تقدیم مدال المپیکی‌ها و پارالمپیکی‌ها به آستان مقدس امام رضا (ع) خبرساز است از گنجینه مدال‌های ورزشی گفتیم که تقدیم ضامن آهو شدند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای گروهک تروریستی کومله ، مستقر در اردوگاه‌های زرگویز، زرگویزله و بانه‌گه‌وره در استان سلیمانیه اقلیم کردستان، خلع سلاح و به اردوگاهی دور از مرز‌های جمهوری اسلامی ایران تبعید شدند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» نتانیاهو در فرامتنی به نام جنگ قدرت بقای حداقلی دارد و آتش‌بس به معنای درهم شکستن او و کابینه‌اش خواهد بود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مطابق با مطلبی که دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای منتشر کرده است، ایشان در ۱۷ شهریور ۵۷ در تبعید بودند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس سواد رسانه گفت: متأسفانه در خانواده‌های مستبد ازآنجاکه همیشه داد فریاد و ایجاد ترس وجود دارد فرزندان بهره‌مندی بسیار کمی از این دو نعمت الهی دارند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضی آوینی که نام اصلی آن کامران آوینی است در خانه‌ای شلوغ در شهر ری به دنیا آمد او در جریان ساخت یک مستندی بنام روایت فتح به شهادت رسید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» معمولا توسعه گردشگری با نگاهی صرفا اقتصادی مورد توجه قرار می‌گیرد، اما واقعیت این است که آمد‌و‌شد مردم بهترین راه برای مقابله با پروژه طولانی‌مدت و پرهزینه ایرانی‌هراسی دشمنان است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یکی از فرماندهان جبهه مقاومت می‌گوید: شهید سلیمانی شخصیت جامعی بود که اگر سال‌ها در وصف ویژگی‌های ایشان صحبت شود و کتاب نوشته شود باز هم حق مطلب ادا نمی‌شود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است