گوناگون 02:47 - 31 شهریور 1403
دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:

31 شهریورماه مصادف با آغاز هفته دفاع مقدس، فرصتی است تا یاد شهدای گرانقدر را گرامی بداریم و از رشادت‌ها، دلاوری‌ها و فداکاری‌های ایثارگران قدردانی کنیم؛ عزیزانی که پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آماده نبردی ناخواسته شدند که دشمنان این مرز و بوم آن را بر کشور تحمیل کردند.  

دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ پرافتخار ایران اسلامی است که تعجب و تحسین بسیاری از تحلیل گران و مفسران مسائل سیاسی و نظامی دنیا را برانگیخت که چگونه ممکن است انقلاب نوپای ایران اسلامی با کمترین امکانات و ساز و برگ نظامی در مقابل ارتشی مجهز به انواع ادوات جنگی صف‌آرایی و دشمن متجاوز و متحدان و حامیان غربی‌اش را درسی عبرت‌آموز داد.  

دفاع مقدس هنوز هم موضوع مناسبی برای تحقیق و پژوهش است تا زوایای پنهان این جهاد عظیم که کشور را از گزند حوادث مصون داشت، آشکارتر شود. آشنایی با راهکارهای اتحاد و همبستگی بین تمامی اقشار جامعه، شیوه مدیریت جنگ و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حفاظت از ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌تواند الگویی برای نسل جوان و پیشبرد برنامه‌های اجرایی کشور در شرایط کنونی باشد.

امیدکه بتوانیم با بهره گیری از آموزه های معنوی و نکات مدیریتی دوران دفاع مقدس نقش خود را در رشد و شکوفایی کشور به خوبی ایفا کنیم.

اسماعیل للـه‌گانی


12094897
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در عصر دیجیتال امروز، سرعت تغییرات در فناوری و روندهای اقتصادی به گونه ای است که کسب وکارها، به ویژه کسب وکارهای سنتی، باید به سرعت با این تحولات همگام شوند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» دکتر اسماعیل للـه گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفت.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است