ورزشی 07:22 - 06 بهمن 1399

هیچکس انتظار شکست استقلال را نداشت/ سایپا همه را غافلگیر کرد

پیمان صاحب جمعی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار آبی پوشان مقابل سایپا اظهار داشت: در خصوص نقاط ضعف استقلال همواره در طول فصل تذکراتی از سوی کارشناسان و پیشکسوتان داده می‌شد. نمی گویم آنها این تذکرات را جدی نمی‌گرفتند اما به هر دلیلی که من نمی دانم، هنوز برخی از این مشکلات رفع نشده است. ۱۲ هفته فرصت خوبی برای رفع مشکلات تاکتیکی و از بین بردن نقاط ضعف است که متاسفانه در این تیم هنوز اتفاق نیفتاده است.

وی بیان داشت: با همه این وجود، کمتر کسی فکر می‌کرد این مشکلات و ضعف‌ها منجر به شکست مقابل سایپا شود. شاگردان ابراهیم صادقی همه را غافلگیر کردند و بار دیگر برخی قوانین نانوشته در فوتبال را یادآوری کردند؛ قوانینی نظیر «تیمی که گل نزند، گل می خورد»، یا «غیر قابل پیش بینی بودن نتیجه فوتبال» و البته قانونی که می‌گوید «نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت».

پیشکسوت آبی پوشان گفت: شاید بازیکنان استقلال که یک هفته قبل از این بازی تراکتور را در تبریز در پی ارائه یک بازی خوب و زیبا با شکست سنگینی مواجه کرده بودند، قدری دچار غرور کاذب شده بودند و تمرکز خود را برای این بازی از دست داده بودند. اینها تنها گمانه زنی‌هایی است که ما از بیرون می‌توانیم انجام دهیم. وگرنه واکاوی اصلی را تنها خود فکری و دستیارانش می‌توانند انجام دهند.

صاحب جمعی در ادامه بیان داشت: آنچه ما از بیرون می‌بینیم و می‌توانیم تذکر بدهیم این است که؛ ۱- خط دفاعی استقلال باوجود تغییراتی که در ترکیب آن ایجاد می‌شود هنوز به نظم و هماهنگی نرسیده است. ۲- فقدان یک هافبک بازی‌ساز در مرکز زمین کاملاً به چشم می‌خورد، و ۳- هماهنگی کامل بین خطوط سه گانه به اندازه کافی نیست.

وی افزود: امسال بهترین فرصت برای قهرمانی استقلال است و امیدوارم فکری بتواند با رفع معایب تیمش، در پایان فصل جام قهرمانی را با آبی‌ها بالای سر ببرد.


10919431
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است