سیاسی 02:00 - 16 خرداد 1393
بازیکنان تیم ملی فوتبال در نخستین روز حضور در برزیل به مردم ایران پیام دادند.

پیام ملی‌پوشان در نخستین روز حضور در برزیل
به گزارش افکارنیوز، اعضای تیم ملی فوتبال ایران درباره آرزوهای‌شان برای جام جهانی با مردم ایران صحبت کردند که متن این اظهارات را در ادامه می‌خوانید:



سید جلال حسینی



صحبتم با مردم عزیزم این است که برای ما دعا کنند و آرزویم این است که بتوانیم نماینده خوبی برای ایران باشیم و بهترین عملکرد را داشته و چهره خوبی چه به لحاظ فوتبالی و چه به لحاظ رفتاری از خود و ایران عزیز در برزیل به نمایش بگذاریم.



احمد آل‌نعمه



ان‌شاءالله که بتوانیم با بازی خوب پرچم ایران را به اهتزار درآوریم و سربلند به ایران بازگردیم. دوست دارم مردم خوب‌مان مانند همیشه ما را از دعای خیرشان بی‌نصیب نگذاشته و در بازی‌های جام جهانی ما را تنها نگذارند.



خسرو حیدری



پرواز خیلی خوبی داشتیم و با اینکه مسافت طولانی در پرواز بودیم، خیلی خسته نشدیم. به امید خدا از همین امروز که تمرینات را شروع می‌کنیم، باید خیلی جدی کار کنیم برای اینکه بازی‌های سختی پیش‌رو داریم و ان‌شاءالله بتوانیم با بازی‌های خوب مردم ایران را سرافراز و سربلند کنیم.



آندرانیک تیموریان



امیدوارم که تیم ملی بازی‌های خوبی در مسابقات جام جهانی انجام دهد و در طول مسابقات تمام بازیکنان در سلامت کامل باشند و با توکل به خدا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا نتیجه مناسب و در خور شأن به دست بیاوریم.



اشکان دژاگه



آرزویم این است که تمام بازیکنان تیم ملی هیچ مشکلی نداشته باشند و همه صحیح و سالم باشند و ان‌شاءالله بتوانیم دل مردم ایران را خوشحال کنیم.



بختیار رحمانی



به امید خدا تمام بازیکنان با سربلندی به ایران بازگردند و در این مسابقات بتوانیم سربلند و موفق بیرون بیاییم.



حسین ماهینی



امیدوارم همانطور که مردم ایران در مرحله مقدماتی ما را حمایت کردند همچنان در اینجا هم ما را دعا کنند تا بتوانیم آبرومندانه در جام جهانی بازی کنیم و از نام کشورمان دفاع کنیم. آرزو دارم که همه بچه‌ها صحیح و سالم باشند و بتوانیم بهترین عملکرد را در برزیل داشته باشیم.



پژمان منتظری



ان‌شاءالله این تورنمنت را بچه‌ها به سلامت پشت سر بگذارند و بتوانیم بازی‌های قابل قبولی را ارائه دهیم. به ملت ایران با تمام وجود قول می‌دهیم که با تمام جان و دل فوتبال بازی کنیم.



علیرضا جهانبخش



آرزویم قطعاً این است که تیم ملی عملکرد خوبی در مسابقات جام جهانی داشته باشد. بازیکنان اردوهای آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتند و همه بچه‌ها شرایط خوبی دارند. امیدوارم بهترین عملکرد را داشته باشیم که هم مزد زحمت‌های‌مان را بگیریم و هم بتوانیم باعث افتخار برای کشورمان شویم و با دست پر به ایران برگردیم.



قاسم حدادی‌فر



اول آرزوی سلامتی برای همه بازیکنان و کادر فنی دارم و بعد از آن امیدوارم بتوانیم با دست پر از مسابقات جام جهانی برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.



هاشم بیک‌زاده



آرزوی سلامتی برای همه مردم ایران و همه تیم ملی ایران که در این تورنمنت حضور دارند، دارم. واقعاً احتیاجی نیست که از مردم خوب کشورم بخواهیم ما را حمایت کنند، چرا که تا الان همه جوره تیم ملی را حمایت کرده‌اند. با اینکه از مردم ایران خیلی دور هستیم ولی قلب‌مان برای آنها می‌تپد. با تمام وجود می‌جنگیم تا ان‌شاءالله بتوانیم بازی‌های آبرومندانه‌ای انجام دهیم و جدا از هر نتیجه‌ای، بتوانیم آنها را راضی کنیم.



امیرحسین صادقی



دوست دارم همانطور که از تهران ما را همراهی کردند و لبخند بر لب‌های مردمم بود، ان‌شاءالله موقع برگشت هم لبخند روی لب‌های آنها باشد و بتوانیم با یک نتیجه خوب و روی خندان به ایران بازگردیم.



مهرداد پولادی



پیام من به مردم این است که به برزیل آمده‌ایم تا از نام کشورمان دفاع کنیم و این قول را به مردمان می‌دهیم که با تمام وجود هر چه در توان داریم برای سر بلندی ایران تلاش می‌کنیم. آرزو می‌کنم که همه با سلامتی کامل این مسابقات را به پایان ببریم و به دور دوم مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل صعود کنیم.



رحمان احمدی



آرزو دارم که اینجا بازی‌هایی را انجام دهیم که دل مردم را شاد کنیم و پیامم به مردم عزیز ایران این است که مانند همیشه ما را دعا کنند تا ان‌شاءالله بتوانیم برای کشورمان افتخارآفرینی کنیم.



رضا حقیقی شاندیز



آرزویم برای تیم ملی این است که از گروه خود بالا برویم، چرا که این امر برای اولین بار اتفاق می‌افتد و می‌تواند نقطه عطفی در تاریخ فوتبال ایران باشد و از مردم عزیز کشورم هم می‌خواهم که مانند همیشه تیم ملی ایران را دعا کنند.

3928304
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال افزایش تنش و جنگ در منطقه نیست؛ اما از جنگ هم هراسی ندارد و به هرگونه اقدام و ماجراجویی جدید رژیم صهیونیستی، پاسخ محکم و متناسب خواهد داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مشاور مقام معظم رهبری در امور بین‌الملل گفت: اقداماتی که در دفاع از مردم مظلوم غزه و لبنان توسط محور مقاومت انجام شد در تاریخ بی‌نظیر است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین ریاست‌جمهوری گفت: موسسات حقوقی و بین المللی جنایت اسرائیل را می‌بینند، اما سکوت اختیار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» با دستور رئیس کل دیوان محاسبات کشور اسامی شهرداری‌هایی که باید بر اساس قانون بودجه نسبت به ارائه گزارش به این نهاد نظارتی اقدام می‌کردند ولی ترک فعل داشته‌اند را منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» در ساعت آغاز عملیات طوفان‌الاقصی، توئیت عبری رسانه دفتر رهبر انقلاب با مطلب عملیات طوفان‌الاقصی رژیم صهیونیستی را ۷۰ سال به عقب برگرداند، منتشر شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» قالیباف گفت: صهیونیست‌ها شکست‌های زیادی را تجربه کرده‌اند و هیچ اقدامی نمی‌توانند انجام دهند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: امروز جهان اسلام با شناختی که از شهید نصرالله داشتند، عزادار فقدان این بزرگوار هستند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که ما شهدای عزیزی را از دست دادیم که عزادار و مصیبت‌زده آنها هستیم، اما هرگز منفعل نیستیم و شجاعانه و مدبرانه مسیر را ادامه می‌دهیم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» واحد‌های طراحی نیرو‌های مسلح حداقل ۱۰ طرح عملیاتی متناسب برای پاسخ به اقدام احتمالی رژیم صهیونیستی آماده کرده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل سیاسی گفت: محور مقاومت تا به اهداف اصلی خودش نرسد دست بر نمی‌دارد و باید مسئولان در تمامی ابعاد آمادگی لازم را داشته باشند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است