اقتصادی 14:17 - 27 اردیبهشت 1400

چطور درباره تغذیه تولید محتوا داشته باشیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تولید محتوای تغذیه نوشتن مطالبی درباره دنیای جذاب و خوشمزه غذاها و نوشیدنی‌ها است. غذا یک نیاز حیاتی و در عین حال تفریحی دوست داشتنی برای مردم است. اگر کسب و کاری دارید که به غذا و یا مواد غذایی مرتبط است می‌توانید در این زمینه محتوای جذاب و خوبی تولید کنید و مخاطبان خود را جذب کنید.

تولید محتوای تغذیه برای شما چنین فوایدی دارد؟

شناخته می‌شوید: با تولید محتوادر زمینه تخصصی خودتان می‌توانید سریع‌تر دیده شوید و مطرح گردید زیرا شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و چون تخصص شما هست و قطعاً اطلاعات زیادی دارید می‌توانید راحت تر با مخاطبان خود ارتباط بگیرید . آنها قطعاً سوالاتی از شما خواهند پرسید و هنگامی که شما به سوال‌هایشان جواب دهید ارتباطان را قوی‌تر می‌کنید.

به مخاطب خاص و واقعی خود دست پیدا می‌کنید: مرحله اول تولید محتوای تغذیه دیده شدن است، ولی این دیده شدن در برابر کسی است که دقیقاً جواب سوالش در مورد تغذیه را شما جواب دهید قطعاً به شما اعتماد کرده و دنبال می‌کند.

نرخ تبدیل خود را بالا می‌برید: با یک تولید محتوای تغذیه درست و اصولی می‌توانید نظر مخاطب را جلب کنید، سپس با داشتن اعتماد آن‌ها می‌توانید آن‌ها را برای خرید کردن از شما مجاب کنید که البته با خواست و میل خودشان بوده است. در نتیجه شما بیشتر دیده خواهید شد و نرخ تبدیل خود را بالاتر می‌برید.

چطور درباره تغذیه تولید محتوا داشته باشیم؟

نکاتی برای تولید محتوای تغذیه

تولید محتوای تغذیه اصول خود را دارد که شما با رعایت ان ها می‌توانید محتوایی خوب و با کیفیت تولید کنید.

در ادامه به نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید می‌پردازیم:

از سرقت ادبی خودداری کنید: از ترکیبات یک دستورالعمل کپی نکنید. روش کار، عکس‌ها و دستورالعمل‌ها به نویسنده تعلق دارد. برای جلوگیری از سرقت ادبی یک دستور، مطمئن شوید که حداقل سه مورد را تغییر داده اید، مانند یک ماده اولیه، یک پیشنهاد و یا یک روش برای ترکیب گروه.

در مورد علایق و خواسته‌های مردم بنویسید: تولید محتوای تغذیه فقط نوشتن یک سری مطلب نیست. بلکه بدانید مخاطب شما به چه چیزی علاقه نشان می‌دهد و مشتاق است و در همین راستا پیش بروید. همچنین خودتان هم نسبت به موضوعی که مطلب می‌نویسید و محتوا تولید می‌کنید علاقه داشته باشید و شوق و اشتیاق از خود نشان دهید.

توصیف‌ها را دست کم نگیرید: تولید محتوا و نوشتن دستور غذا، را با تمام جزییات و البته ساده بنویسید تا مخاطبتان متوجه گفته‌های شما شوند و آن قدری ملموس باشد که بتوانند طعم و بوی غذای شما را حس کنند.

از عکس‌های خوب و باکیفیت استفاده کنید: عکس‌های با کیفیت برای تولید محتوایی خوب بسیار مهم است. حتی اگر بهترین و ملموس‌ترین توصیف را از دستورات غذایی خود بکنید بدون عکس قدرت خود را از دست می‌دهد و تاثیر چندانی نخواهد داشت‌.

در قالب سئو بنویسید: محتوای خود را در قالب سئو بنویسید تا گوگل ارزش متن شما را تشخیص دهد و در رتبه بندی خود رتبه شما را ارتقا دهد.

خلاق باشید: اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید ولی محتوای شما باعث جذب مخاطب نشود، سعی کنید آنها را با موضوع درگیر کنید و بخواهید مشارکت کنند.

معتبر باشید: تمام سعی خود را بکنید که اطلاعاتی غلط به مخاطب خودتان ندهید. با این کار اعتماد مخاطب نسبت به محتوای شما از بین می‌رود.سر و کار داشتن با تغذیه حساسیتی را به دنبال دارد که باید حتماً حواستان باشد از منابع معتبر کمک بگیرید و مطلبی خلاف واقع ننویسید.

از کجا شروع کنیم:

می‌توانید اخبار مرتبط با صنایع غذایی را دنبال کنید و برای تولید محتوا به دنبال ایده باشید.

کلمات کلیدی پر سرچ را از بین سوالاتی که گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد، پیدا کنید.

ایده‌های جدید را دنبال کنید و رقبای خود را شناسایی کنید و ببینید چطور مطالبی را تولید و منتشر می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ایران که برای دیدار با مقامات ارشد دولتی سوریه و همچنین بخش خصوصی این کشور همراه با هیئتی از مدیران وزارت راه و شهرسازی، نمایندگان انجمن انبوه سازان و همچنین تعدادی از نمایندگان اتاق بازرگان...
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز مدیریت راه‌های کشور، این مرکز آخرین وضعیت راه‌های کشور در ساعت ۱۷ روز ۲۸ خرداد ماه سال جاری را اعلام کرد. آخرین وضعیت محورهای شمالی - ترافیک سنگین در محور چالوس - کرج محدوده مرزن آباد، حدفاصل کندوان تا...
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دبیرخانه سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک)، قیمت سبد نفتی این سازمان دیروز ۷۲ دلار و ۲۹ سنت ثبت شد، در حالی که چهارشنبه (۲۶ خردادماه) ۷۳ دلار و ۱۶ سنت بود. سبد نفتی اوپک شامل ۱۳ نوع نفت خام اعضای این سازمان ...
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» در پی از سرگیری برخی پروازهای خارجی در راستای بهبود وضعیت کرونا در کشورهای مختلف، هم اکنون پرواز مسافران ایرانی به ۲۳ مقصد مختلف انجام می‌شود.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» با وجود افزایش تعداد چک‌های برگشتی در دومین ماه سالجاری نسبت به ماه قبل اما این آمار نسبت به ارقام سال گذشته با اجرای قانون جدید چک کم شده و ارزش چک‌های مبادله شده نیز در مقایسه با ماه و سال گذشته افزایش یافته است که نشان از رونق اقتصاد دار...
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» اتاق بازرگانی تهران در جدیدترین گزارش خود به بررسی وضعیت کشورها در حوزه شاخص تاب آوری پرداخته که نشان از افت جایگاه ایران دارد.
اقتصادی
رییس کنفدراسیون صادرات ایران:
«خبرگزاری ایسنا» رییس کنفدراسیون صادرات ایران می‌گوید هرچند افزایش جدی همکاری‌ها با کشورهای منطقه می‌تواند به عنوان یک اولویت دنبال شود اما در عین حال نباید حضور در سایر بازارها را فراموش کرد.
اقتصادی
«خبرگزاری مهر» به گزارش خبرنگار مهر، نگاهی به جزئیات مصوبه ستاد ملی کرونا که محور آن حمایت از مستأجران از طریق تمدید خودکار قراردادهای اجاره و پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن از سوی بانکهاست، نشان می‌دهد در این مصوبه علاوه بر اعطای تسهیلات ودیعه مسکن و نیز تعیین سق...
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» مشاهدات میدانی حاکی از آن است که قیمت گوشت قرمز نسبت به هفته‌های گذشته نوسان نداشته است.
اقتصادی
«خبرگزاری ایسنا» بر اساس گزارش‌ها کرونا ۸۷ درصد نیروهای کار در جهان را تحت تاثیر قرار داده و معادل ۲۵۵ میلیون شغل تمام وقت را از بین برده و همچنان بیش از ۱۳۰ میلیون فرصت شغلی در سال جاری را تهدید می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

تبلیغات متنی (ویژه)

تبلیغات متنی




































صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است