اقتصادی 14:17 - 27 اردیبهشت 1400

چطور درباره تغذیه تولید محتوا داشته باشیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، تولید محتوای تغذیه نوشتن مطالبی درباره دنیای جذاب و خوشمزه غذاها و نوشیدنی‌ها است. غذا یک نیاز حیاتی و در عین حال تفریحی دوست داشتنی برای مردم است. اگر کسب و کاری دارید که به غذا و یا مواد غذایی مرتبط است می‌توانید در این زمینه محتوای جذاب و خوبی تولید کنید و مخاطبان خود را جذب کنید.

تولید محتوای تغذیه برای شما چنین فوایدی دارد؟

شناخته می‌شوید: با تولید محتوادر زمینه تخصصی خودتان می‌توانید سریع‌تر دیده شوید و مطرح گردید زیرا شما حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و چون تخصص شما هست و قطعاً اطلاعات زیادی دارید می‌توانید راحت تر با مخاطبان خود ارتباط بگیرید . آنها قطعاً سوالاتی از شما خواهند پرسید و هنگامی که شما به سوال‌هایشان جواب دهید ارتباطان را قوی‌تر می‌کنید.

به مخاطب خاص و واقعی خود دست پیدا می‌کنید: مرحله اول تولید محتوای تغذیه دیده شدن است، ولی این دیده شدن در برابر کسی است که دقیقاً جواب سوالش در مورد تغذیه را شما جواب دهید قطعاً به شما اعتماد کرده و دنبال می‌کند.

نرخ تبدیل خود را بالا می‌برید: با یک تولید محتوای تغذیه درست و اصولی می‌توانید نظر مخاطب را جلب کنید، سپس با داشتن اعتماد آن‌ها می‌توانید آن‌ها را برای خرید کردن از شما مجاب کنید که البته با خواست و میل خودشان بوده است. در نتیجه شما بیشتر دیده خواهید شد و نرخ تبدیل خود را بالاتر می‌برید.

چطور درباره تغذیه تولید محتوا داشته باشیم؟

نکاتی برای تولید محتوای تغذیه

تولید محتوای تغذیه اصول خود را دارد که شما با رعایت ان ها می‌توانید محتوایی خوب و با کیفیت تولید کنید.

در ادامه به نکاتی که باید به آنها توجه داشته باشید می‌پردازیم:

از سرقت ادبی خودداری کنید: از ترکیبات یک دستورالعمل کپی نکنید. روش کار، عکس‌ها و دستورالعمل‌ها به نویسنده تعلق دارد. برای جلوگیری از سرقت ادبی یک دستور، مطمئن شوید که حداقل سه مورد را تغییر داده اید، مانند یک ماده اولیه، یک پیشنهاد و یا یک روش برای ترکیب گروه.

در مورد علایق و خواسته‌های مردم بنویسید: تولید محتوای تغذیه فقط نوشتن یک سری مطلب نیست. بلکه بدانید مخاطب شما به چه چیزی علاقه نشان می‌دهد و مشتاق است و در همین راستا پیش بروید. همچنین خودتان هم نسبت به موضوعی که مطلب می‌نویسید و محتوا تولید می‌کنید علاقه داشته باشید و شوق و اشتیاق از خود نشان دهید.

توصیف‌ها را دست کم نگیرید: تولید محتوا و نوشتن دستور غذا، را با تمام جزییات و البته ساده بنویسید تا مخاطبتان متوجه گفته‌های شما شوند و آن قدری ملموس باشد که بتوانند طعم و بوی غذای شما را حس کنند.

از عکس‌های خوب و باکیفیت استفاده کنید: عکس‌های با کیفیت برای تولید محتوایی خوب بسیار مهم است. حتی اگر بهترین و ملموس‌ترین توصیف را از دستورات غذایی خود بکنید بدون عکس قدرت خود را از دست می‌دهد و تاثیر چندانی نخواهد داشت‌.

در قالب سئو بنویسید: محتوای خود را در قالب سئو بنویسید تا گوگل ارزش متن شما را تشخیص دهد و در رتبه بندی خود رتبه شما را ارتقا دهد.

خلاق باشید: اگر تمام نکات بالا را رعایت کنید ولی محتوای شما باعث جذب مخاطب نشود، سعی کنید آنها را با موضوع درگیر کنید و بخواهید مشارکت کنند.

معتبر باشید: تمام سعی خود را بکنید که اطلاعاتی غلط به مخاطب خودتان ندهید. با این کار اعتماد مخاطب نسبت به محتوای شما از بین می‌رود.سر و کار داشتن با تغذیه حساسیتی را به دنبال دارد که باید حتماً حواستان باشد از منابع معتبر کمک بگیرید و مطلبی خلاف واقع ننویسید.

از کجا شروع کنیم:

می‌توانید اخبار مرتبط با صنایع غذایی را دنبال کنید و برای تولید محتوا به دنبال ایده باشید.

کلمات کلیدی پر سرچ را از بین سوالاتی که گوگل به شما پیشنهاد می‌دهد، پیدا کنید.

ایده‌های جدید را دنبال کنید و رقبای خود را شناسایی کنید و ببینید چطور مطالبی را تولید و منتشر می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


11070305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت: خوشبختانه در حوزه لاستیک خودرو‌های سواری کمبودی نداریم و این صنعت امسال ۳۰۰ میلیون یورو ارز برای تولید نیاز دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز خشکسالی گفت: با توجه به بارش‌های اخیر و وضعیت مناسب دما، شرایط مطلوبی پیش روی کشاورزان دیم کار است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیراجرایی سندیکای چای گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید برگ سبز چای به ۱۴۵ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل گمرک ایران گفت: میزان صادرات محصولات نساجی در سال گذشته به ۴۸۹ میلیون دلار رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل اتحادیه دام سبک گفت: با توجه به نبود تقاضا در بازار داخل، صادرات دام راهکار ایجاد رونق و تحرک در صنعت دامپروری است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی کمیسیون روابط بین الملل و توسعه تجارت خانه صنعت، معدن و تجارت ایران، از افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت توانیر گفت: با هدف عبور موفق از اوج بار تابستان امسال، ۲۶ طرح فوق توزیع و انتقال برق تا پایان اردیبهشت ماه وارد مدار می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان توسعه تجارت از رایزنی برای تبادلات مالی و بانکی میان ایران و آفریقا خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی وزارت جهاد گفت: با توجه به تخصیص ارز ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و ثابت ماندن ارزش افزوده کالا‌های اساسی، هرگونه افزایش قیمت شکر، حبوبات و دیگر کالا‌ها گرانفروشی است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه بارفروشان از توزیع روزانه ۳۵۰ تا ۴۰۰ تن پیاز در میدان مرکزی خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است