استانی 16:01 - 24 مرداد 1401

طرح باران برکت به میزبانی کرمانشاه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام افشین کلات پور ظهر دوشنبه در نشست خبری طرح‌های استانی کانون‌های فرهنگی مساجد استان کرمانشاه اظهار کرد: باران برکت یک طرح کشوری بوده که با استفاده از ظرفیت‌های استان کرمانشاه فعالیت خود را در استان آغاز کرده است.

وی افزود: با توجه به سخنان مقام معظم رهبری و تاکید ایشان بر وضعیت بیکاری جوانان، برنامه‌ها و طرح‌هایی در زمینه اشتغال آن‌ها برنامه‌ریزی شده است که طرح باران برکت به میزبانی استان کرمانشاه در ۱۰ کانون مسجد آغاز خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه تصریح کرد: با قرار دادن مساجد و کانون‌ها به عنوان پایگاه برای طرح باران برکت کم هزینه بودن مهم‌ترین شاخصه این طرح بوده و در تلاش هستیم با توسعه و شروع این طرح استان‌های دیگر الگو برداری کرده و کودکان، نوجوانان و جوانان با اشتیاق در کلاس‌های این طرح شرکت کنند.

وی گفت: در طرح باران برکت عموم مردم می‌توانند آموزش‌های متفاوت را با استفاده از افراد تخصصی دریافت کرده و پس از آن امکان آموخته شدن و ورود به بازار کار را به همراه خواهد داشت که برای افزایش بازخورد این طرح با کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی صحبت شده است.

کلات پور بیان کرد: طرح دیگری با محوریت آموزش ابتدایی و پیش دبستانی از ابتدای شهریور در ۲ نوبت صبح و عصر شروع شده که پس از پایان دوره مدرک معتبر به شرکت کنندگان اعطا شده و به بازار کار دعوت می‌شوند.


11655305
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است