استانی 19:48 - 15 مرداد 1399

توزیع ۱۶۰هزار پرس غذای گرم در مناطق کمتر برخوردار استان هرمزگان

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر دانشمند عصر چهارشنبه در حاشیه مراسم اهدای غذای گرم به مناطق کم برخوردار هرمزگان در جمع خبرنگاران با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر و دهه ولایت گفت: عید غدیر تداوم رسالت انبیا در ولایت و امامت مولای متقیان است. لذا زنده نگه داشتن این عید بزرگ و همه شعائر الهی، رسالتی است که مرزبانان عقیده و ایمان، بر آن تأکید داشته‏ اند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام «ره» با اشاره به ضرورت توجه به محرومان افزود: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همه باید خود را موظّف به مواسات بدانند و هم میهنان را در دردها و محرومیت‌ها تنها نگذارند» و به مناسبت عید سعید غدیر، بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» با همکاری هیئات مذهبی، گروههای جهادی همکار ستاد تهیه و توزیع ۱۶۰ هزا ر پرس غذای گرم را در بندرعباس، سایر مناطق کم برخوردار و روستایی به انجام می‌رساند.

دانشمند حمایت از برخی صنوف آسیب دیده در جریان شیوع کرونا را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا بسته‌های حمایتی در اختیار آنها قرار گرفت. ارزش کل این اقدام معنوی و خداپسندانه بالغ بر هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال است.

وی در پایان از همکاری گروههای جهادی همکار ستاد و هیئت‌های مذهبی با بنیاد احسان در اجرایی شدن طرح توزیع غذای گرم قدردانی کرد.


10654639
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است