بین‌الملل 07:28 - 29 خرداد 1403
واشنگتن پست گزارش داد دولت آمریکا بزودی فروش تسلیحات به اسرائیل از جمله ۵۰ جت جنگنده F-۱۵ به ارزش ۱۸ میلیارد دلار را اعلام خواهد کرد.

آمریکا بزودی فروش ۵۰ جت اف ۱۵ به اسرائیل را اعلام می‌کند

خبرگزاری تاس به نقل از واشنگتن پست نوشت: دولت واشنگتن قصد دارد محموله‌ای متشکل از ۱.۸ هزار بمب ۲۰۰۰ پوندی (۹۰۷ کیلوگرمی) و ۱.۷ هزار بمب ۵۰۰ پوندی (حدود ۲۲۷ کیلوگرم) را به اسرائیل ارسال کند.

این گزارش می‌افزاید، پیش از این به دلیل نگرانی آمریکا از عملیات گسترده اسرائیل در شهر رفح در جنوب نوار غزه، عرضه این تسلیحات متوقف شده بود.

وزارت بهداشت فلسطین در ۱۶ ژوئن (روز یکشنبه) اعلام کرد که از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون در پی حمله اسرائیل به نوار غزه بیش از ۳۷ هزار و ۷۰۰ هزار نفر کشته و حدود ۸۵ هزار و ۳۰۰ نفر نیز زخمی شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته دو جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داد که منجر به شهادت ۱۰ نفر و زخمی شدن ۷۳ نفر دیگر شد.


12064538
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارش سالانه خود با عنوان «کودکان در درگیری‌های مسلحانه» نام اسرائیل را بصورت رسمی در فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان در جهان قرار دارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزارت بهداشت لبنان آخرین آمار از تلفات انسانی توحش رژیم صهیونیستی در این کشور را منتشر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه روسیه گفت: توافق بزرگی میان روسیه و ایران در جریان است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت خارجه کشته و زخمی شدن جمعی از نظامیان و غیر نظامیان دزر حمله تروریستی در نیجررا به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» حمله توپخانه‌ای صهیونیست‌ها به جنوب لبنان باعث وقوع آتش سوزی در این منطقه شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وقوع باران‌های سیل‌آسا و برخورد صاعقه جان ۲۰ نفر را در نپال گرفت.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اعتراضات در کنیا پس از به آتش کشیدن پارلمان و کشته و زخمی شدن معترضان، در روز پنجشنبه بار دیگر انجام خواهد شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مدیر بانک «مزراحی» رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل براثر پیامد‌های جنگ در یک پیچ اقتصادی خطرناک قرار گرفته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در آستانه سخنرانی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا، تعدادی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره سقوط این رژیم با تداوم نخست‌وزیری نتانیاهو هشدار دادند.نت
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نماینده فلسطین در سازمان ملل از کشور‌های جهان خواست در جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شریک نشوند و این رژیم را تحریم و مجازات کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است