ورزشی 13:03 - 11 اردیبهشت 1403
با تصمیم مالکان جدید باشگاه استقلال اختیارات مدیرعامل این باشگاه بعد از نشست اخیر هیات مدیره محدود شد و نماینده هلدینگ مسوولیت اداره باشگاه و پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان را برعهده گرفت.

اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد

 پس از آنکه باشگاه استقلال به صنایع پتروشیمی خلیج فارس به عنوان مالک جدید آبی پوشان واگذار شد، احمد شهریاری به عنوان نماینده تام الاختیار این هلدینگ ورود بیشتری به امورات باشگاه آبی تهران پیدا کرد و در تازه‌ترین اقدام ۱۵ درصد از مطالبات معوقه بازیکنان را امروز سه شنبه پرداخت کرد.

این پرداختی قبل از دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر تراکتور صورت گرفت تا آبی پوشان با روحیه‌ای بالا به تبریز بروند و با کسب سه امتیاز این دیدار همچنان خود را در صدر جدول رده بندی لیگ بیست و سوم حفظ کنند.

براساس تصمیم مالکان باشگاه استقلال، از این به بعد احمد شهریاری مسوولیت اغلب امور باشگاه از جمله انتصابات، تغییرات و پرداخت‌های مالی را برعهده خواهد داشت و به عنوان نماینده هلدینگ فعالیت خواهد کرد.

علی خطیر نیز که قرار است تا پایان فصل به عنوان مدیرعامل به کارش ادامه دهد با محدودیت‌هایی که برایش ایجاد شده است، وظایفی که به او واگذار شده را پیگیری خواهد کرد، اما طبیعتا باید این امور در هماهنگی با احمد شهریاری صورت بگیرد.

به دنبال پرداختی یکسانی که از سوی نماینده هلدینگ به آبی پوشان صورت گرفته است، بازیکنان این تیم نیز رضایت خود از این روش پرداخت را اعلام و ابراز امیدواری کردند بتوانند در دیدار با تراکتور سه امتیاز را کسب کنند.

تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت ۱۷ فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در ورزشگاه یادگار امام میهمان تراکتور تبریز خواهد بود.

منبع: مهر


12052022
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» قهرمان پیشین کشتی جهان می گوید مسابقات بروکس آمریکایی را دیده و این کشتی گیر جوان باهوش بوده و از توانایی خوبی برخوردار است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» در حالی باشگاه ذوب آهن حد فاصل سال های 1397 تا 1400 به دلیل سیاست بودجه انقباضی با اُفت شدید روبه رو شد که سیاست های نادرست مدیران باعث زیان 150 میلیون دلاری کارخانه ذوب آهن شده بود!
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» پرونده لیگ دسته اول فوتبال فرانسه در فصل 24-2023 با ثبت بیست و دومین پیروزی در کارنامه قهرمان زودهنگام این مسابقات بسته شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال رم در آخرین بازی خانگی خود در فصل جاری سری A موفق به کسب سه امتیاز شد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» اوسمار ویرای برزیلی در حالی که مذاکرات مثبتی با باشگاه پرسپولیس داشت، با پیشنهاد جدی خارجی مواجه شده است.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» این روزها خبری در کشور روسیه منتشر شده است مبنی بر اینکه تنها هفت ورزشکار از کل این کشور مجوز حضور در المپیک پاریس را دریافت خواهند کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» سرمربی مس سونگون معتقد است برخی از کسانی که از فساد در فوتبال گلایه می کنند، خودشان در این پرونده ها دخیل بوده اند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم فوتبال الوحده با شکست خانگی برابر العین یک پله در جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال امارات سقوط کرد.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» تیم های بسکتبال ایندیانا پیسرز و مینه سوتا به فینال کنفرانس های شرق و غرب لیگ NBA رسیدند.
ورزشی
«خبرگزاری تسنیم» برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس به تعویق افتاد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است