بین‌الملل 17:51 - 17 شهریور 1403
حزب الله لبنان اعلام کرد چهار پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی را مورد حملات راکتی و توپخانه‌ای قرار داده است.

حملات راکتی و توپخانه‌ای حزب الله لبنان به چهار پایگاه نظامی اشغالگران صهیونیست

به نقل از رسانه‌های عربی، حزب الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد که رزمندگانش، تجهیزات جاسوسی ارتش اشغالگر صهیونیست در پایگاه «مسکفعام» را هدف قرار داده و منهدم کرده است.

حزب الله لبنان همچنین تاکید کرد مقر جاسوسی اشغالگران در پایگاه نظامی «میشار» را با راکت‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

حزب الله لبنان همچنین از حمله توپخانه‌ای رزمندگانش به پایگاه نظامی اشغالگران موسوم به «حدب یارون» خبر داد.

ساعاتی پیش نیز حزب الله لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت فلسطین و همچنین پاسخ به جنایت‌های رژیم صهیونیستی به منازل غیرنظامی به ویژه تجاوز اخیر به منطقه فرون در جنول لبنان، پایگاه «جبل نیریا» را با موشک‌های کاتیوشا هدف قرار داده است.

براساس این بیانیه، پایگاه جبل نیریا هم اکنون مقر فرماندهی تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی است.

حزب‌الله لبنان روز گذشته نیز در بیانیه‌ای از حملات به پایگاه نظامی «معیان باروخ»، پادگان «زبدین» و نیز ساختمان‌های مورد استفاده نظامیان رژیم صهیونیستی در شهرک «المطله» در شمال فلسطین اشغالی با پهپاد و موشک خبر داده بود.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کرد: طی ماه گذشته میلادی (اوت) ۱۳۰۷ فروند موشک از جنوب لبنان به سمت اراضی اشغالی شلیک شده که بالاترین میزان از زمان شروع جنگ علیه نوار غزه است.

منبع: ایرنا


12090425
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» به دنبال انتشار اخباری مبنی بر تلاش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اشغالگر برای معرفی «گدعون ساعر» به عنوان وزیر جنگ این رژیم، شهرک‌نشینان صهیونیست مقابل منزل این عضو کنست رژیم صهیونیستی در تل آویو تظاهرات کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از آنکه اسپانیا در ماه مه رسماً دولت فلسطین را به رسمیت شناخت، فردا به این کشور سفر می‌کند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی انفجار خط لوله گاز تگزاس بخش‌هایی از یک پارک ملی طعمه حریق شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» نزدیک شدن طوفان فرانسین به خلیج مکزیک باعث افزایش بهای طلای سیاه در بازار انرژی شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» استفان دوجاریک در واکنش به دومین سوء قصد ناکام به جان دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا گفت که خشونت سیاسی را محکوم می‌کنیم.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه طی حمله پهپادی و نیز درگیری نیرو‌های نظامی خود، ۳ تن از عناصر پ‌ک‌ک را در شمال عراق به هلاکت رساند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» ترکیه طی حمله پهپادی و نیز درگیری نیرو‌های نظامی خود، ۳ تن از عناصر پ‌ک‌ک را در شمال عراق به هلاکت رساند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر خارجه آمریکا در مورد توافقنامه صلح ایروان و باکو با رئیس جمهور آذربایجان تلفنی گفتگو کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مقامات پرتغال برای مهار آتش‌سوزی گسترده در این کشور دست به دامان اتحادیه اروپا شدند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد که تنها راه باقی مانده برای این رژیم جهت بازگرداندن ساکنان مناطق شمالی به خانه‌هایشان از طریق اقدام نظامی است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است