استانی 10:58 - 28 خرداد 1400
ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی دقایقی پیش با حضور در شعبه اخذ رای در دبیرستان امام علی(ع) اراک رای خود را به صندوق انداخت.

استاندار مرکزی رای خود را به صندوق انداخت

سیدعلی آقازاده روز جمعه ۲۸ خرداد پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران در شعبه ۷۷ اخذ رای اراک اظهار کرد: در ۴۲ سال گذشته جشن های زیاد و خاطرات خوبی با مردم داشتیم و یکی از بهترین خاطرات با مردم بودن، حضور در شعب اخذ رای است، امروز بار دیگر مردم نشان خواهند داد که صندوق های رای حرف اول را می‌زنند و انتخابات سرنوشت مردم را برای مدت چهار سال در زمینه های اجرایی کشور و مدیریت اجرایی و مدیریت شوراها رقم می‌زند.

وی افزود: به رغم همه پیش بینی هایی که بدخواهان ایران انجام دادند و به رغم تلاش های آنها، رصد آنلاین انتخابات از صبح امروز نشان می دهد که در همین سه ساعت میزان آرای مردمی که پای صندوق های رای آمدند بسیار امیدوار کننده است. مردم از همان ساعات ابتدایی صبح در شعب حاضر شدند.

استاندار مرکزی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود در ساعات بعدازظهر و پایانی رای گیری، شاهد استقبال و تمایل مردم همانند دوره های گذشته باشیم و این خاطره شیرین انقلاب با مردم که بارها که در این ۴۲ سال تکرار شد، امروز هم تکرار شود.

وی ادامه داد:  هرکس در شوراها و ریاست جمهوری و انتخابات میان دوره ای مجلس و خبرگان انتخاب شود، مورد احترام همه مردم و گروه هاست و با احترام به مردم و قانون اساسی و انقلاب همه باید با این گروه منتخب همکاری کنند .

انتهای پیام


11110491
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است