ورزشی 14:20 - 04 مهر 1401

سجادی:با کمیته هماهنگ هستیم/خسروی‌وفا: استقلال‌مان را حفظ می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی نشست مشترک اعضای هیأت اجرایی با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و بمنظور هم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر در بدنه ورزش، چهارمین نشست هیأت اجرایی صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت، رئیس کمیته واعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تبریک مجدد به رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای جدید هیأت اجرایی گفت: تغییر می‌تواند لازمه پیشرفت باشد؛ خوشبختانه انتخابات و رقابت سالمی انجام گرفت و خوشحالم اکنون نوبت به خدمت‌رسانی عزیزانی رسیده که سوابق خوبی در ورزش داشته‌اند.

او افزود: ما به عنوان جایگاه حاکمیتی که داریم در کنار کمیته ملی المپیک هستیم و وظیفه داریم در خدمت تصمیمات ورزش باشیم و از این تصمیمات حمایت کنیم.

پس از صحبتهای سجادی، رئیس کمیته ملی المپیک نیز در سخنانی با اشاره به اولویت‌های کمیته ملی المپیک در دور جدید گفت: مبنای ما در هیأت اجرایی ضمن حفظ استقلال کمیته که مورد تاکید منشور المپیک قرار گرفته، هماهنگی با وزارت ورزش و جوانان است.

خسروی‌وفا نیز اولین اقدام کمیته ملی المپیک را انتخاب دبیر کل برای پیگیری دقیق امور کمیته اعلام کرد و افزود: در ادامه راه طی ۱۵ روز آینده سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی، رئیس مرکز نظارت بر تیم‌های ملی و همچنین رئیس آکادمی ملی المپیک انتخاب و معرفی خواهد شد تا احیاناً از امور مهم و فعالیت‌های مرتبط برای اعزام عقب نمانیم. ضمناً برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک فصلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را ارائه کردیم و اگر موضوع خاصی مطرح بود جلسه ویژه‌ای برگزار کنیم.

او با اشاره به ویژگی‌های اعضای جدید هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: جوانی، تحصیلات عالی و حضور پنج تن از معاونان وزیر در هیأت اجرایی از ویژگی‌های خاص این تیم مدیریتی است که باعث شده از ساختار وزارتخانه شناخت داشته باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به لزوم تشکیل ستاد اجرایی بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: با انتخاب سرپرست کاروان بازی‌ها این کار سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد.

خسروی‌وفا در پایان گفت: بنای ما حمایت از فدراسیون‌هاست و با اطلاع وزارت ورزش و جوانان مانند آنچه در کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، توزیع منابع مالی صورت خواهد گرفت.

در ادامه در خصوص اهمیت اعزام رشته‌های مختلف به مسابقات بین المللی از جمله دیدارهای کسب سهمیه المپیک اشاره شد که مقرر گردید در نشست داخلی کمیته این موضوعات در اولویت برنانه ها قرار گیرد و بعد از انتخاب سرپرست کاروان از سوی هیأت اجرایی نشست‌های تخصصی با فدراسیون‌های مختلف آغاز گردد.

در ادامه نشست معاونین توسعه ورزش قهرمانی، بانوان و فرهنگی وزارت ورزش نیز مباحثی را در راستای فعالیت‌های حوزه خود برای ارتباط بیشتر با بدنه کمیته ملی المپیک مطرح کردند و اعضای هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک نیز نقطه نظرات خود را در راستای هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر برای تعامل و همکاری مناسب با وزارت ورزش و جوانان و حمایت هر چه بهتر از فدراسیون‌ها ارائه دادند.


11697262
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است