فرهنگی‌هنری 11:21 - 10 خرداد 1403
پیگیری های خبرنگار تسنیم از صدا و سیما نشان می دهد مناظرات انتخاباتی برقرار است اما برنامه ریزی ها و طراحی ها به گونه ای پیش می رود تا بی اخلاقی های سیاسی و انتخاباتی اتفاق نیفتد.

مناظرات انتخاباتی ریاست‌جمهوری انجام می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، خبری در فضای‌مجازی دست به دست شد که تلویزیون برای انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه مناظره برگزار نخواهد کرد. 

در حالی‌که پیگیری‌های خبرنگار تسنیم از صدا و سیما نشان می‌دهد طراحی دکورِ مناظرات، جلسات برنامه‌ریزی و بقیه موارد گویای برپایی گفتمان کاندیدای ریاست جمهوری در قالب مناظرات تلویزیونی است. 

همچنان که پیمان جبلی رئیس صداوسیما با حضور در یکی از برنامه‌های تلویزیونی اعلام کرد که «ما حتماً مناظره‌ها را خواهیم داشت، اما به دنبال به حداقل رساندن آسیب‌های آن هستیم.»

جلسات ستاد انتخاباتی رسانه ملّی این روزها فشرده‌تر از گذشته برگزار می‌شود چه از حیثِ طراحی فرم و محتوا و چه اتفاقات دیگر، زمان خیلی فشرده‌تری نسبت به گذشته وجود دارد. همه‌چیز در زمان حداقلی‌تر از گذشته پیش می‌رود از این جهت مثلِ گذشته با مراسم قرعه‌کشی اما با درنظر گرفتن این نکته که مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیونی ریاست‌جمهوری این بار در بازه زمانی کمتری برنامه‌ریزی و به سرانجام می‌رسد. 

اما با این اوصاف مناظرات تلویزیونی و دیگر برنامه‌های تبلیغاتی ریاست‌جمهوری همچون قبل برگزار می‌شود تا حرارت و شور و نشاط انتخاباتی برقرار باشد. 

در روزهای گذشته گمانه‌زنی‌هایی هم درباره مجریان مناظره در فضای‌مجازی انجام شده است. از بازگشت مرتضی حیدری مجری که اجرای چند مناظره انتخاباتی ریاست‌جمهوری را در دستور کار خودش داشته و چه نام‌های آشنایی همچون محمدجعفر خسروی مجری قدیمی تلویزیون، کامران نجف‌زاده خبرنگار قدیمی و مجری این روزهای برنامه «برمودا»، المیرا شریفی‌مقدم مجری و گوینده تلویزیون، مهدی مهدی قلی و برخی از گزینه‌های دیگر دست به دست می‌شود. 

طبق پیگیری خبرنگار تسنیم درباره گزینه اصلی مجری مناظرات انتخاباتی، هنوز ستاد انتخاباتی صداوسیما به جمع‌بندی در این باره نرسیده‌اند. 

انتهای پیام/


12058303
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارگردان سینما گفت: «بازی تاج و تخت» ساختار قدرت و سیاست را از طریق عنصر نمایشی به مخاطب نشان می‌دهد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز ماه ربیع الاول، شبکه‌های تلویزیونی در ماه بهار زندگی و ایام جشن و سرور اهل بیت علیهم السلام، رنگ شادی و نشاط به خود گرفتند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با آغاز ماه ربیع الاول فصل جدید مسابقه «سرزمین شعر» میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جلسات شورای صدور مجوز تولید و انتشار ساترا در هفته گذشته برگزار و مجوز انتشار برای دو سریال و چند طرح برای تولید صادر شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه مستند «خسته نباشید» یک روز کاری مشاغل سخت و جذاب را شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ از آنتن افق سیما به تصویر می‌کشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مردم می‌توانند با مراجعه به مصلی امام خمینی (ره) از امروز تا ۳۱ شهریور نوشت‌افزار، لوازم‌تحریر، کیف، کفش و ... خریداری کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سمیراحاجی فتحعلی مجری برنامه پاشو پاشو قهرمان گفت: «پاشو پاشو قهرمان» یک نگاه خاص به هویت ملی و پیشرفت ایران دارد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه سه سیما از برنامه‌های جدید سرگرم‌کننده و طنز خود رونمایی می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» شبکه افق در این هفته مجموعه‌ای از مستند‌های متنوع با موضوعات ایرانگردی، فرهنگی و اجتماعی را برای بینندگان تدارک دیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم سینمایی «شه‌سوار» به کارگردانی حسین نمازی از چهارشنبه اکران خود در سینما‌ها را آغاز می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است