سیاسی 07:52 - 31 شهریور 1403
رئیس‌جمهور گفت: با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت میان کشور‌های اسلامی، می‌توانیم منطقه را در صلح و امنیت نگه داریم.

پزشکیان: علاوه بر دفاع از خود می‌توانیم منطقه را در صلح و امنیت نگه‌داریم

مسعود پزشکیان رئیس جمهور کشورمان  در مراسم رژه نیروهای مسلح اظهار کرد: امروز هفته دفاع مقدس به علاوه هفته وحدت است، ما توانستیم با وحدت نیروهای نظامی و مردمی و همه مردم ایران دست به دست هم دهیم تا تجاوز ناجوانمردانه ای که توسط کشورهای استعمارگر برای نابودی انقلاب ما طراحی شده بود را به ناامیدی تبدیل کنیم.

وی افزود:‌اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد

رئیس جمهور گفت: ما امروز به برکت حضور فرماندهان، نظامیان، ارتشیان، دریاداران که قدرت ما را در هوا، زمین و دریا با عزت و سربلندی حفظ می‌کنند، می‌توانیم با افتخار زندگی کنیم. وجود این عزیزان باعث عزت و افتخار کشور عزیز ما است و ما به حضور این زینت‌بخشان کشور افتخار می‌کنیم.

وی ادامه داد: امروز با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشورهای اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم و عزت و سربلندی‌مان را به رخ جهانیان بکشیم. با همین اتحاد، می‌توانیم اسرائیل غاصب، خونخوار و جنایتکار را که به زن و مرد و کودک رحم نمی‌کند، به جای خود بنشانیم. اگر وحدت داشته باشیم و دست در دست هم دهیم، اسرائیل قادر نخواهد بود جنایت‌هایش را ادامه دهد.

وی افزود:‌به وجود شما عزیزان افتخار می‌کنم و رهبر عزیز انقلاب با تدابیر حکیمانه و نگرش عمیق خود باعث عزت و سربلندی ملت ما است. 

 

در حال تکمیل...


12094755
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ‏کنعانی نوشت: دوستی و برادری بین ایران و عراق می‌تواند الگویی برای تقویت همکاری بین کشور‌های منطقه برای پیشرفت و توسعه باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و میهمانان سی‌وهشتمین کنفرانس وحدت تا ساعتی دیگر با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین موشک بالستیک سپاه با نام جهاد در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین موشک بالستیک سپاه با نام جهاد و پهپاد شاهد ۱۳۶B در رژه نیروهای مسلح رونمایی شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صدر هیاتی به منظور شرکت در هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد وارد نیویورک شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» پزشکیان گفت: با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت و انسجام میان کشور‌های اسلامی، می‌توانیم منطقه خود را در صلح و امنیت نگه داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: با قدرت به دنیا اعلام می‌کنیم که علاوه بر دفاع از کشور خود، با وحدت میان کشور‌های اسلامی، می‌توانیم منطقه را در صلح و امنیت نگه داریم.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور گفت: امروز قدرت و بازدارندگی ایران باعث شده است هیچ اهریمنی به خود اجازه ندهد به خاک عزیز کشورمان تجاوز کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم رژه نیرو‌های مسلح با حضور رئیس‌جمهور در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مراسم رژه نیرو‌های مسلح با حضور رئیس‌جمهور در جوار حرم حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است