استانی 21:10 - 11 آذر 1401

گردشگری مقاومت در استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس موسوی‌نژاد عصر جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مدیران واحدهای مختلف استانداری بوشهر در بازدید از فرصت‌های گردشگری مقاومت زمینه پیشرفت استان را در این عرصه بررسی کردند.

وی هدف از این برنامه را آشنایی با هویت ایرانی اسلامی و هویت ملی و منطقه‌ای استان و ارتقای فهم تاریخی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان دانست و افزود: الگوگیری تعالی‌بخش از قهرمانان مقاومت و تداوم این مسیر تاریخ ساز مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر اضافه کرد: در این برنامه ضمن بازدید از محل کنسولگری انگلیس و بافت قدیم بوشهر و تجاوز انگلیسی‌ها به بوشهر و مجاهدت شیخ حسین آل عصفور و سید محمد کازرونی در رهبری و پشتیبانی اقتصادی از قیام مردم بوشهر روایت شد.

وی با اشاره به بازدید از مجلسی آل عصفور و مسجد جمعه در بافت تاریخی بوشهر تصریح کرد: در گردشگری مقاومت و پیشرفت پارک و قلعه ریشهر، تجاوز انگلیس به بوشهر و مقابله با احمدخان تنگستانی مورد بررسی قرار گرفت.

موسوی‌نژاد زیارت امام‌زاده عبدالمهیمن و روایت نهضت مشروطه و قیام علما و مجاهدان را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: محل شهادت رئیس علی دلواری سردار مبارزه با انگلیس در تجاوز به بوشهر مورد بازدید قرار گرفت.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر ادامه داد: گردشگری مقاومت در رشد و توسعه اقتصاد گردشگری استان در کنار سایر دیگر ظرفیت‌ها مؤثر است.


11753466
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است