ورزشی 11:06 - 16 بهمن 1401

بازگشت درستکار به جمع اردونشینان تیم ملی کشتی آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا در حالی از امروز آغاز و تا روز ۲ اسفند در محل خانه کشتی شهید صدرزاده پیگیری می‌شود که پزام ندرستکار پس از مدتها غیبت در تمرینات این تیم دوباره در خانه کشتی حضور خواهد داشت. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد بیش از یکماه به دلیل رسیدگی به مشکلات شخصی در ایران حضور نداشت و به همین دلیل در رقابت‌های قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، اردوی قبلی آزادکاران و همچنین رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد رنکینگ اتحادیه جهانی جام اوپن زاگرب نیز غیبت داشت.

تیم کشتی آزاد کشورمان به تازگی در غیاب سرمربی خود با ۶ کشتی‌گیر در اولین مسابقه رنکینگ اتحادیه جهانی در سال ۲۰۲۳ شرکت کرد و توانست چهار مدال طلا و دو نقره کسب کند. در این رقابتها رضا اطری در ۵۷ کیلو، علی سوادکوهی در ۷۹ کیلو، حسن یزدانی در ۸۶ کیلو و امیرحسین زارع در ۱۲۵ کیلو با شکست همه حریفان‌شان صاحب مدال طلا شده و یونس امامی در ۷۴ کیلو و امیرعلی آذرپیرا در ۹۷ کیلو با قبول شکست در فینال، به مدال نقره رضایت دادند.

همچنین علیرضا سرلک در ۵۷ کیلو، یاسین رضایی در ۶۱ کیلو، پیمان بیابانی در ۶۵ کیلو، مرتضی قیاسی در ۷۰ کیلو، حسین ابوذری در ۷۴ کیلو، امیرحسین کاووسی در ۷۹ کیلو، علیرضا کریمی در ۸۶ کیلو، ارشک محبی در ۹۲ کیلو، مجتبی گلیج در ۹۷ کیلو و امیررضا معصومی در ۱۲۵ کیلو ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا را تشکیل می‌دهند.

اسامی نفرات دعوت شده به نخستین اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های کشتی قهرمانی آسیا به شرح زیر است:



۵۷ کیلوگرم: علیرضا سرلک، رضا مؤمنی، محسن ملکی

۶۱ کیلوگرم: یاسین رضایی، مهدی ویسی، شهداد خسروی

۶۵ کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی، پیمان بیابانی، عباس ابراهیم زاده

۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی، مرتضی قیاسی، محمد بخشی

۷۴ کیلوگرم: حسین ابوذری، عرفان الهی

۷۹ کیلوگرم: محمد نخودی، امیرحسین کاوسی، مصطفی قیاسی

۸۶ کیلوگرم: علیرضا کریمی، هادی وفایی پور

۹۲ کیلوگرم: کامران قاسم پور، ارشک محبی، محمدرضا قیاسی

۹۷ کیلوگرم: مجتبی گلیج، امیرحسین فیروزپور، دانیال شریفی نیا

۱۲۵ کیلوگرم: امیررضا معصومی، مصطفی طغانی، امیررضا امیری

سرمربی: پژمان درستکار

مربیان: احسان امینی، مصطفی آقاجانی، اباذر اسلامی، فرید دژم خوی، ایمان محمدیان


11805360
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» شهردار منطقه ۱۲ هدف از ساماندهی محله هرندی و بازار امین‌سلطان را جلوگیری از تخلفات ساختمانی و احیای حق شهروندی و باز کردن مسیر تردد شهروندان اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کنفدراسیون فوتبال آسیا جریمه های انضباطی مربوط به جام ملت های آسیا و لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ۲۴ ساعت فرصت دارند تا برای صدور مجوز حرفه‌ای اقدام کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آندرتیکر کشتی کچ‌کار معروف برای تبلیغ یک برند در تلویزیون به ایران می‌آید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارلوس آلکاراس اسپانیایی با شکست ناباورانه برابر گریگور دیمیتروف از دور رقابت‌های تنیس مسترز میامی حذف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: بهترین اتفاق سال ۱۴۰۲ صعود ۲۶ پله‌ای تیم ملی بانوان در رنکینگ جهانی و قرار گرفتن در رده ۵۲ بود. تیم ملی اکنون در رده دهم آسیا قرار دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دارنده مدال طلای شنای قهرمانی آسیا گفت: من به همراه مهرشاد افقری و هومر عباسی شانس کسب ورودی المپیک هستیم. هر کسی می‌تواند با رسیدن به رکورد تعیین شده، ورودی المپیک را کسب کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بسیاری از تحلیگران آمریکایی معتقدند، فضای داخلی ایالات متحده شرایط را برای ایجاد یک جنگ داخلی گسترده در این کشور آماده کرده است و ترامپ می‌تواند طی فرایند انتخابات ریاست جمهوری پیش رو، نقش تعیین کننده‌ای در بروز این جنگ ایفا کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته ۸۹ کیلوگرم وزنه‌برداری ایران در واکنش به ناامیدی برخی دوستان از طلایی شدن وزنه‌برداری ایران در المپیک پاریس گفت: مسئولان خیلی قاطعانه حرف زدند ولی امیدوارم اشتباه کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است