ورزشی 10:27 - 24 اردیبهشت 1401

رسانه بلژیکی: بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند این فصل به صورت قرضی از تیم آنتورپ بلژیک در تیم بواویشتا پرتغال بازی کرد. با این حال این دروازه بان تیم ملی ایران در اکثر مسابقات بواویشتا نیمکت نشین بود و تنها حدود ۱۰ مسابقه برای تیمش انجام داد.

این موضوع باعث شد تا بیرانوند دیگر تمایلی برای ادامه کار در بواویشتا نداشته باشد و با انتشار پیامی، از این تیم خداحافظی کند. گمانه زنی‌ها برای مقصد بعدی بیرانوند که تا سال ۲۰۲۳ با آنتورپ قرارداد دارد، بالا گرفته است. این دروازه بان اعلام کرده است که در سال جام جهانی دوست دارد در تیمی باشد که بازی کند و برای او بازی کردن در اولویت است.

سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ پرداخت و نوشت: «رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده بود اما در تابستان شاهد بازگشت بیشتر آنها خواهد بود. یکی از نقل و انتقالات شکست خورده قبلاً از طریق شبکه‌های اجتماعی بازگشت خود را اعلام کرده بود. آنتورپ در این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به صورت قرضی به تیم پرتغالی بواویشتا داد اما این داستان موفقیت بزرگی نداشت. دروازه بان ایرانی در آنجا بیشتر روی نیمکت بود و تنها ۱۰ بازی انجام داد. این دروازه بان از طریق شبکه اجتماعی با بواویشتا خداحافظی کرد.»

رسانه بلژیکی: بیرانوند دوست دارد به پرسپولیس برود

در ادامه این گزارش، ضمن انتشار پیام خداحافظی بیرانوند در اینستاگرامش، در خصوص آینده او آمده است: «این دروازه بان در رسانه‌های ایران اعلام کرد که آنتورپ می‌خواهد همچنان از او کسب درآمد کند زیرا او در جام جهانی حضور خواهد داشت. این دروازه بان همچنان تا اواسط سال ۲۰۲۳ تحت قرارداد است. گفته می‌شود پرسپولیس ایران علاقه‌مند به جذب این دروازه بان است و او هم مایل است تابستان آینده کار خود را به صورت قرضی در آنجا آغاز کند. او مشتاق است که به آنجا برود، حتی با وجود اینکه گفته است مورد توجه دو تا سه باشگاه اروپایی هم هست.»

به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که طبق اعلام روزنامه hln، «ژان بوته» دروازه بان فرانسوی تیم آنتورپ که بعد از جدایی بیرانوند به دروازه بان شماره یک این تیم تبدیل شده بود، پیشنهاداتی از لیگ برتر انگلیس دارد و ممکن است فصل آینده آنتورپ را ترک کند.

این موضوع هم باعث ایجاد ابهاماتی درباره معادلات دروازه بانی آنتورپ شده است و مشخص نیست این باشگاه قصد دارد بیرانوند را حفظ کند و یا مجدداً او را به تیم دیگری بفرستد.


11560205
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع - هافبک تیم استقلال مدعی است که داور باید خطای مدافعان شمس آذر روی او را پنالتی می‌گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال بابت پیروزی این تیم مقابل شمس آذر و بازگشت دوباره آبی‌پوشان به صدر جدول ابراز خوشحالی کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع تیم فوتبال استقلال گفت: مشکلی در کشاله ران دارم و تلاش می‌کنم به بازی با تراکتور تبریز برسم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: سعی می‌کنیم شش بازی باقی مانده‌مان را ببریم و قهرمان شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: کمیته انضباطی برخی حکم‌ها را یکی دو ماهه می‌داد ولی خدا را شکر برای من ۴ روزه رأی صادر کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است