فرهنگی‌هنری 12:58 - 04 خرداد 1402

مجسمه‌سازی با همراهی مخاطبان در «عبور»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی گالری، علیرضا آسانلو هنرمند مجسمه‌ساز قرار است از جمعه ۵ خرداد در گالری آرتیبیشن با همراهی مخاطبان به ساخت مجسمه بپردازد.

وی که پیش از این هفت اجرا با حضور مخاطبان را در کارنامه هنری خود به ثبت رسانده، اکنون به شیوه‌ای گسترده‌تر به ساخت مجسمه‌ای با ابعاد بزرگ می‌پردازد.

«عبور» با نگاه به یکپارچگی و پیوند جامعه شکل گرفته و همچنین تصمیم بر حضور مخاطبان با هدف سهیم کردن آن‌ها در لحظه‌ی خلق و درک لذت فرآیند به وجود آوردن اثر هنری است.

آسانلو پیش از این، اثری با همین مضمون و با حضور علاقه‌مندان و اهالی هنر را در گالری آرتیبیشن نقاشی کرد که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

ساخت این مجسمه از روز جمعه در تاریخ ۵ خرداد ساعت ۱۶ تا ۲۰ به مدت ۵ روز تا سه‌شنبه ۹ خرداد در گالری آرتیبیشن به آدرس تهران، خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی روشن (کتابی)، خیابان ساسانی پور، خیابان دریا (قندی)، پلاک ۶ انجام می‌شود.


11899673
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به بخشی از زیارت عاشورا تأکید کرد که سالک الی الله نباید بستر قتل حقیقت امام حسین (ع) را در وجود خود به وجود بیاورد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» به مناسبت سالروز درگذشت حبیب‌الله صادقی، هنرمند برجسته هنر‌های تجسمی یادی از او خواهیم کرد که به نقاشی انقلاب معنا بخشید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه آن زمان جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری قدیمی تلویزیون گفت: اگرچه در گذشته جلوی دوربین در حد خودم بهترین خودم را انجام دادم، ولی دهه ۶۰ خیلی بهتر از این می‌توانستم اجرا کنم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» پیامبر گرامی اسلام در حدیثی به نیکی کردن به پدر و مادر توصیه اکید کرده‌اند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جورج لازنبی بازیگری که نقش جیمز باند را تنها در یک فیلم بازی کرد، با بازیگری خداحافظی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جشنواره فیلم سارایوو ۱۹ فیلم که اولین نمایش جهانی خود را تجربه می‌کنند، برای بخش‌های رقابتی ۲۰۲۴ معرفی کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مستند «سرطان اجتماع» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محسن اسلام زاده از شنبه ۶ مرداد هر شب ساعت ۲۰ روی آنتن شبکه مستند می‌رود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کتاب «کاش مادران بخوانند» به قلم زهرا وافر راهنمایی برای مادر بودن است و مادران را مخاطبان اصلی کتاب قرار داده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است