بین‌الملل 11:28 - 15 مهر 1401

تدابیر دوحه برای تامین امنیت جام جهانی فوتبال

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، یک مقام امنیتی قطری به آخرین تدابیر امنیتی اتخاذ شده برای برگزاری امن جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در این کشور اشاره کرد و از آموزش ۴۹ هزار نفر در این زمینه خبر داد.

شیخ خلیفه بن حمد آل ثانی فرمانده عملیات امنیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: کمیته عملیات امنیت مسابقات جام جهانی روی رسیدن به اوج آمدگی برای تامین امنیت این مسابقات در سطوح مختلف تاکید دارد.با برگزاری برنامه ها و دوره های آموزشی مختلف به دنبال بالا بردن پتانسیل کادر بشری در جریان این مسابقات هستیم.

فرمانده عملیات تامین امنیت جام جهانی قطر اعلام کرد: این برنامه ها شامل برنامه های آموزشی در زمینه های تامین امنیت ورزشگاهها، ایجاد احساس امنیت، مدیریت تجمعات، حقوق بشر، کمک های اورژانسی و همکاری با تماشاگران می شود و دراجرای این برنامه ها از کارشناسانی از پلیس اروپا و سازمان یوروپل کمک گرفته شده است.

این مقام قطری بیان کرد: در دورره های آموزشی برای تامین امنیت مسابقات جام جهانی ۳۲ هزار نفر از نیروهای امنیت دولتی و ۱۷ هزار نفر از بخش امنیت خصوصی مشارکت داشتند.

وی تاکید کرد: سلامت و امنیت شرکت کنندگان در جام جهانی از تیم ها گرفته تا تماشاگران و گردشگران یکی از اولویت های اساس ما محسوب می شود و بدون شک برگزاری این رویداد جهانی، اوج آمادگی را طلب می کند.


11704333
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» وزیرخارجه انگلیس در نخستین سفرش به قرقیزستان مدعی شد که این کشور شرکای تحت رهبری چین در حوزه اقتصادی دارد و بیشکک باید حق انتخاب شریکان را داشته باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، برخی فرماندهان دیگر نیز استعفا خواهند کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» اساتید و دانشجویان دانشگاه کلمبیا در پی یورش پلیس آمریکا به محوطه آن و بازداشت دانشجویان حامی فلسطین کلاس‌ها را تعطیل کردند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» چین اتهام فعالیت جاسوسی در آلمان را «قاطعانه» رد کرد و از برلین خواست که وجهه پکن را خدشه‌دار نکند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز محاکمه رئیس‌جمهور سابق آمریکا، دادستان نیویورک دونالد ترامپ را به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ این کشور متهم کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» در پی برخورد دو بالگرد نظامی با یکدیگر در مالزی مرگ هر ۱۰ سرنشین در محل حادثه قبل از اعزام به بیمارستان، تایید شد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز تایید کرد که رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهدافی که تعیین کرده بود نرسیده است و این معنایی جز شکست ندارد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» انگلیس با دنباله روی از آمریکا، برنامه‌هایی را برای ارائه بزرگترین بسته کمک نظامی لندن به کی‌یف اعلام کرده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» مدیر اجرایی اتاق فکر هنگ کنگ معتقد است آمریکا به عنوان بزرگترین تامین کننده سلاح در جهان نمی‌تواند حامی صلح و آرامش باشد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» پارلمان انگلیس قانون اخراج مهاجران غیرقانونی که به این کشور وارد شدند را به روندا امضا کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است