استانی 16:21 - 25 تیر 1399

اعتبارات لازم برای پرداخت معوقات کادر بهداشت و درمان تامین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید کامل تقوی نژاد بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان استان با قدردانی از تلاش‌های انجام گرفته در حوزه زیرساخت‌های بیمارستانی و بهداشتی گفت: استان از وضعیت مناسبی برخوردار است، برای تأمین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های بیمارستانی نیز با اولویت پروژه‌های بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی آمادگی کامل داریم.

وی با اشاره به اینکه از مجموع ۱۳ پروژه بیمارستانی در حال ساخت در استان، بیمارستان‌های شاهین دژ، اشنویه و پیرانشهر تا پایان سال به بهره برداری می‌رسد گفت: امیدواریم با تأمین اعتبار مورد نیاز برای تأمین نیروی انسانی و تجهیزات، شاهد افتتاح بیمارستان جامع زنان، تکاب و خوی باشیم.

تقوی نژاد با اشاره به مشکلات اعتباری در کشور و شرایط سخت تخصیص پول برای پروژه‌های در دست احداث، تصریح کرد: علاوه بر تأمین زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی، برای تأمین نیروهای مورد نیاز پروژه‌های جدید آمادگی داریم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت در ادامه برای تأمین بخشی از معوقات کادر بهداشت و درمان، تجهیزات بیمارستانی، افزایش سهمیه استخدامی قول مساعد داد.

وی در ادامه بیمارستان جامع زنان ارومیه را از جمله پروژه‌های فاخر کشور عنوان کرد و گفت: این پروژه مطابق استانداردهای جهانی است که به خوبی و در زمانی ویژه ساخته شده است.


10620656
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است