علمی فناوری 13:09 - 29 شهریور 1403
گوشی جدید اومی‌دیجی به نمایشگر ۶٫۹ اینچ ۱۲۰ هرتز و باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است.

گوشی G100 با نمایشگر ۶٫۹ اینچ معرفی شد

Umidigi گوشی جدید G100 را با نمایشگر غول‌پیکر و باتری بزرگ رونمایی کرد. این گوشی ۸.۱ میلی‌متر ضخامت دارد و در رنگ‌های مشکی، سبز، آبی و سفید به‌همراه یک قاب تخت عرضه خواهد شد.

به‌گفته اومی دیجی، گوشی G100 دارای نمایشگر ۶.۹ اینچ با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است و از تراشه Unisoc T615 به‌همراه حداکثر هشت گیگابایت رم قدرت می‌گیرد. این دستگاه باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از شارژ ۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

طبق ادعای سازنده، روشنایی تطبیقی گوشی برای مطالعه‌های طولانی یا تماس‌های ویدیویی طولانی ایده‌آل است. علاوه‌بر این، حالت شب و حالت تاریک، شدت روشنایی صفحه‌نمایش را با توجه به نور محیط تنظیم می‌کند و تجربه دید راحتی را در استفاده طولانی مدت فراهم می‌آورد.

گوشی G100

گوشی اومی دیجی مدل G100 از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی، حسگر عمق دو مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. دوربین‌ها در جزیره دایره‌ای‌شکلی شبیه به گوشی شیائومی ۱۴ اولترا چیده شده‌اند.

G100 دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، قابلیت هوش مصنوعی برای باز کردن قفل گوشی با تشخیص چهره، NFC داخلی برای پرداخت بدون تماس، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و افزایش صدای ۲۰۰ درصدی نسبت‌به مدل قبلی است.

درحال‌حاضر Umidigi همین جزئیات را فاش کرده است و اطلاعاتی در مورد قیمت گوشی و تاریخ عرضه آن هنوز در دست نیست.

منبع: زومیت


12094337
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار علمی فناوری

علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» هواوی ساعت‌های هوشمند سری واچ GT5 را با قابلیت‌های پیشرفته‌ پایش سلامت و شارژدهی طولانی معرفی کرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سولانا موبایل که شرکت طراحی گوشی زیرمجموعه Solana Labs قرار است دومین گوشی کریپتو خود را در سال ۲۰۲۵ روانه بازار کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» OpenAI تهدید کرده است کاربرانی که در مورد قابلیت استدلال مدل هوش مصنوعی Strawberry یا o1 این شرکت کنجکاوی کنند را مسدود می‌کند.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» اولین فضاپیمای ناسا که به مطالعه دنیای اقیانوسی فراتر از زمین اختصاص دارد، به بررسی قابلیت سکونت قمر یخی «اروپا» خواهد پرداخت.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی تاشو با دو لولا هواوی، یعنی میت XT، توجه قابل توجهی را در سراسر جهان به خود جلب کرده است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از آغاز به کار سرباز معلم‌ها از اول مهر در مدارس مناطق محل زندگی خود خبر داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» براساس مقاله‌ای که در مجله Science منتشر شده، تیمی از دانشگاه ناگویا در ژاپن روش جدیدی برای تولید نانوسیم‌های فلزی کوچک (NWs) ارائه کرده است که پیش‌بینی می‌شود در الکترونیک نسل بعدی مورد استفاده قرار گیرد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» گوشی جدید اومی‌دیجی به نمایشگر ۶٫۹ اینچ ۱۲۰ هرتز و باتری ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی مجهز است.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست دانشگاه تهران با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و اهمیت این موضوع برای دانشگاه تهران، توجه به نشاط و امید در محیط دانشگاه را مورد تاکید قرار داد.
علمی فناوری
«باشگاه خبرنگاران» ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی در مقاطع کاردانی ناپیوسته و کارشناسی پیوسته مهرماه ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی تمدید شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است