سیاسی 10:08 - 25 تیر 1399
نمایندگان مجلس با رای خود رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس را انتخاب کردند.

صراط:
انتخاب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ دردستور کار جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی قرار داشت که با رای نمایندگان نصر الله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات به عنوان رئیس این کمیسیون انتخاب شد.



به گزارش تسنیم، احمد امیر آبادی فرهانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی قبل از آغاز به رای گیری اعلام کرد: بر اساس آئین نامه هیئت رئیسه می‌تواند حداقل دو نفر را برای کسب رای و ریاست کمیسیون اصل ۹۰ معرفی کند و هیئت رئیسه پنج نفر را معرفی کرده است. آقایان احمد آقامیر سلیم، حسن شجاعی علی آبادی، سید محمود نبویان، سید نظام الدین موسوی و نصرالله پژمانفر از سوی هیئت رئیسه مجلس برای تصدی ریاست کمیسیون اصل نود مجلس معرفی شدند که آقای میرسلیم انصراف دادند.

10619628
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس مسائل بین الملل گفت: ایران بافت مذهبی و اجتماعی خاصی دارد و بنابراین ایده تحریک مردم برای ایجاد هرگونه ناآرامی در جهت تجزیه کشور عملیاتی نمی‌شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه گفت: ایران متعلق به همه ایرانیان است و پیشرفت روزافزون و آینده‌ی درخشان آن با همت بلند و انسجام ملی همه ایرانیان رقم خواهد خورد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین این نیرو در تمام سواحل و جزایر شمال و جنوب کشور اقدام به نمایش اقتدار دریایی می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نهضت ملی شدن نفت در روز‌هایی شکل گرفت که ایران بزرگترین تولیدکننده نفت خاورمیانه بود و حرکت مصدق در آن دوره برای کوتاه کردن دست استعمار در جهت حفظ منابع منافع کشور بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منصوری گفت: هیچ اقدام مشخصی برای مهار وضعیت غزه نه تنها به صراحت مطرح نمی‌شود بلکه عملی هم انجام نشده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان از تأیید صحت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی این شورا خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» به تازگی تصویری از قاب شبکه خبر منتشر شده که در زیرنویس آن ادعا شده فردی به نام دکتر رضا جباری در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان به پیروزی رسیده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وحشیانه رژیم صهیونیستی در حمله به بیمارستان شفا در نوار غزه و اشغال آن را شدیدا محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس جمهور اهمال در تامین امنیت غذایی جامعه را تخلف و خسارت غیرقابل جبران تلقی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر دفاع سوریه با سرلشکر باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح کشورمان دیدار کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است