استانی 23:29 - 07 تیر 1401

توطئه‌های آمریکا علیه ایران همچنان با تاکتیک‌های جدید ادامه دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمدرضا حاجتی عصر امروز سه شنبه در مراسم چهل و یکمین سالروز شهدای مظلوم هفتم تیر ۱۳۶۰ ضمن تجلیل از مقام والای آیت الله شهید بهشتی و دیگر شهدای این فاجعه گفت: دشمنان به غلط تصور می‌کردند با از میان برداشتن چهره‌های مؤثر در انقلاب اسلامی، نظام برآمده از اراده ملت ایران سرنگون خواهد شد.

استاد حوزه علمیه اهواز افزود: ولی جهانیان مشاهده کردند که این جنایت نه تنها خللی در عزم استوار ملت ایران ایجاد نکرد بلکه سبب تثبیت انقلاب اسلامی و شتاب گرفتن حرکت ملت در مسیر رسیدن به آرمان‌های اصیل اسلامی شد.

وی با اشاره به جنایت منافقین در به شهادت رساندن بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم کوچه و بازار، مسئولان و امامان جمعه و جماعات پس از اعلام اقدام مسلحانه این گروهک ملحد علیه نظام جمهوری اسلامی ایران در ۳۰ خرداد ۱۳۶۰، ادامه داد: هم اکنون نام و نشانی از منافقین روسیاه نمانده و به زباله دان تاریخ سپرده شدند.

استاد حوزه علمیه اهواز از سه نماینده شهید خوزستان در مجلس «علیرضا چراغ زاده دزفولی»، «سید محمد جواد شرافت» و «حجت الاسلام سید محمد کاظم دانش» در فاجعه هفتم تیر تجلیل و یاد آنان را گرامی داشت.

حجت الاسلام حاجتی با بیان اینکه بصیرت و هوشیاری ملت ایران و امام راحل (ره) باعث رسوایی منافقین شده است، گفت: جنایات گروهک منافقین پرده از چهره کریه آنان برداشت و در اوج موشک باران شهرها در جنگ تحمیلی به دامان صدام رفتند و در خدمت ارتش بعثی عراق قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه توطئه‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران همچنان با تاکتیک‌های جدید ادامه دارد، افزود: مهمترین وظیفه در این برهه از زمان جهاد تبیین است تا وقایع وارونه جلوه داده نشوند.

استاد حوزه علمیه اهواز ادامه داد: هرچه پیشرفت ملت ایران بیشتر باشد، هجمه‌ها علیه نظام اسلامی بیشتر می‌شود ولی ایران اسلامی با بهره گیری از مؤلفه‌های قدرت در حال تبدیل شدن به امپراتوری معنوی در جهان است.

وی در ادامه ناامید کردن ملت را از توطئه‌های دشمن و عوامل داخلی آن بیان کرد و افزود: دشمن در جنگ نرم نیز شکست خواهد خورد و این وعده الهی است که خدا مؤمنان را پیروز می‌کند.

حجت الاسلام حاجتی با تشریح هفته افشای حقوق بشر آمریکایی گفت: آمریکا در همه جای جهان جنایت و فجایع انسانی می‌آفریند و بعد با وقاحت از حقوق بشر دم می‌زند.

به گزارش مهر، ششم تیر سالروز سوءقصد به حضرت آیت الله خامنه‌ای تا ۱۲ تیر سالروز سرنگونی هواپیمای مسافری توسط ناوگان دریایی آمریکا هفته افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.


11608479
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است