سیاسی 13:02 - 05 تیر 1403
معاون امنیتی وزیر کشور گفت: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل دارد و ان‌شاءالله شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: رهبر معظم انقلاب امروز نکات مهمی را درباره مشارکت در انتخابات مطرح کردند که باید به صورت جدی مورد توجه همه قرار گیرد.

میراحمدی در ادامه با اشاره به آمادگی وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در روز جمعه ۸ تیرماه تاکید کرد: وزارت کشور هم اکنون برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد و ان‌شاءالله روز جمعه شاهد حضور گسترده مردم در انتخابات باشیم.

میراحمدی در ادامه با اشاره به برداشت‌های ناقص و اشتباهی که از اظهارات وی شده، گفت: آنچه از مصاحبه اینجانب با شبکه دو رسانه ملی نقل شده برداشت ناقص و اشتباهی است، اینجانب درباره آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات سخن گفتم و تاکید کردم حتی برای دومرحله‌ای شدن انتخابات تعرفه‌ها توسط ستادبرگزاری انتخابات پیش بینی و توزیع شده است ولی از این سخن اینگونه برداشت و نقل شده که گفته‌ام انتخابات دومرحله‌ای خواهد بود که این برداشت اشتباهی است.

وی اضافه کرد: تنها پیش‌بینی حقیر که بیان شد مشارکت خوب مردم در انتخابات پیش رو آن هم براساس نظرسنجی‌ها است که امیدواریم با توجه به حساسیت و آگاهی مردم نسبت به این انتخابات حساس این مشارکت گسترده را شاهد باشیم.

منبع: فارس


12067052
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان اعلام کرد: تاکنون هیچ دعوت عمومی برای تجمع و مراسم از سوی رسانه‌های رسمی ستاد انتخابات دکتر پزشکیان اعلام نشده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» علی باقری در گفتگوی تلفنی با وزیر امور خارجه عربستان سعودی پیرامون موضوعات مورد علاقه طرفین و آخرین تحولات مربوط به فلسطین رایزنی و تبادل نظر کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شورای نگهبان گفت: با توجه به اینکه مردم همچنان پای صندوق‌های رای حضور دارند باید تا قبل از اتمام رای‌گیری از هرگونه گمانه زنی خودداری شود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول برگزاری انتخابات خارج از کشور به شایعات مطرح شده در خصوص میزان آرای ایرانیان در کشور‌های منطقه واکنش نشان داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز جمعه از گفت‌وگوی تلفنی خود با علی باقری کنی خبر داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات گفت: زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۴ تمدید شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات گفت: زمان اخذ رای در تمام شعب تا ساعت ۲۴ تمدید شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نامزد انتخابات ریاست جمهوری در انتخابات شرکت کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» محمدتقی شاهچراغی گفت: بر اساس تصمیم ستاد انتخابات تا ساعت ۲۲:۰۰ اخذ رای تمدید شد و اگر لازم باشد مجدداً توسط وزیر کشور تصمیم‌گیری خواهد شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزارت امور خارجه روسیه از تماس تلفنی وزیر امور خارجه روسیه با همتای ایرانی خود خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است