استانی 23:19 - 29 فروردین 1400
ایسنا/سمنان علیرضا آشناگر استاندار سمنان با تبریک روز ارتش از این نیرو به عنوان پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی نام برد.

ارتش پشتوانه ای مقتدر برای حراست از کیان جمهوری اسلامی

 علیرضا آشناگر ؛ استاندار سمنان با صدور پیامی فرارسیدن روز ۲۹ فروردین ؛ روز ارتش را به غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است :  ۲۹ فروردین هر سال در تاریخ باشکوه این مرز و بوم بنام دلاورانی مزین گردیده که همواره یادآور حماسه آفرینی ، پایمردی غیرت و مردم داری اند . غیورمردانی که در کارزار دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، شجاعانه جان خود را در طبق اخلاص نهاده و سربلندی و افتخار را برای میهن عزیز اسلامی به ارمغان آوردند. 

امروز ارتش پر افتخار ایران اسلامی با رهبری خردمندانه فرماندهی معظم کل قوا و در سایه سار خودباوری ، خوداتکایی و نوآوری به عنوان پشتوانه ای مورد اعتماد و مقتدر برای حفظ و حراست از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و مظهر اقتدار ملی و مایه آرامش ملت ایران و سایر ملت های منطقه است و علاوه بر ایفای رسالت بزرگ و ارزشمند خود در مواقع حساس و پر خطر و بویژه در حوادث طبیعی نیز همواره در خدمت و کنار مردم بوده و در کمک رسانی به آسیب دیدگان و جلب رضایت پروردگار، با همتی مضاعف کوشیده و این مجموعه عظیم را به یکی از استوانه های بسیار مهم نظام اسلامی تبدیل نموده است. 

اینجانب فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به محضر فرماندهی معظم کل قوا ، امت شهیدپرور ، پرسنل خدوم ارتش خصوصاً یگان های مسلح ارتش جمهوری اسلامی مستقر در استان سمنان و خانواده های معظم شهیدان و ایثارگران منتسب به این بزرگواران تبریک و تهنیت عرض نموده از خداوند منان توفیق هرچه بیشتر این عزیزان را در حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم.

 انتهای پیام


11031182
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است