فرهنگی‌هنری 03:37 - 31 تیر 1400
در شرایطی که برنامه گالری‌ها برای میزبانی از نمایشگاه‌های هنری در روزهای پایانی هفته جاری از پیش اعلام شده بود، با تعطیلی ناگهانی چندروزه در تهران که به علت موج جدید شیوع کرونا اعمال شد، برخی گالری‌ها برنامه‌های خود را به تعویق انداختند و یا لغو کردند.

کدام گالری‌ها در تعطیلات باز هستند؟

خبرنگار ایسنا برای اطلاع از آخرین وضعیت برگزاری نمایشگاه ها در روزهای تعطیل پیش رو، با برخی از گالری‌ها تماس گرفت و این پرسش را مطرح کرد که آیا امکان بازدید از نمایشگاه‌ها، با تکیه بر اطلاعاتی که پیش از این اعلام شده است، وجود دارد.

آنچه در ادامه می خوانید حاصل این تماس هاست و در جریان این گزارش نگاهی خواهیم داشت به نمایشگاه‌هایی که در آخر این هفته امکان بازدید از آنها وجود دارد.

نمایشگاه «دوست عزیز حواست کجاست؟»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «دوست عزیز حواست کجاست؟» از یاسمین صالحی تا جمعه ۱۵ مرداد در گالری سو (طبقه دوم) برپا خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان ویلا، خیابان سمیه، خیابان پورموسی، شماره ۳۰ همه روزه بجز شنبه‌ها از ساعت ۱۲ تا ۱۹ مراجعه کنند.

شماره‌های تماس گالری : ۸۸۹۴۶۴۵۱ و  ۸۸۸۰۹۸۰۸

«کاملا شخصی برای عموم»

همچنین نمایشگاه انفرادی «کاملاً شخصی برای عموم» از سارا رنجکشان جمعه ۲۵ تیر در گالری سو افتتاح خواهد شد و تا جمعه ۱۵ مرداد ادامه دارد.

«در برابر فراموشی»

نمایشگاه انفرادی نقاشی «در برابر فراموشی» از نگار اورنگ تا سه شنبه پنجم مرداد در گالری «اُ» برپا خواهد بود. این گالری در خیابان سنایی، خیابان شاهین (خدری)، پلاک ۱۸ قرار دارد و از ساعت ۱۲ تا ۲۰ فعالیت می‌کند و روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس:  ۸۸۳۲۴۸۲۸

«برای همه آنها که نیستند»

«برای همه آنها که نیستند» عنوان نمایشگاه انفرادی نقاشی از شیوا بابایی است که تا سه شنبه، پنجم مرداد در گالری «اُ» (طبقه دوم) برپا خواهد بود.

«ویدیو به تفصیل»

همچنین امکان بازدید از نمایشگاه گروهی «ویدیو به تفصیل» که در «کارخانه آرگو» (بنیاد پژمان کارخانه آرگو) تا ۲۲ مرداد برپاست، با تعیین وقت قبلی فراهم است. این گالری در خیابان فردوسی، خیابان تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۶ قرار دارد و از ساعت ۱۶ تا ۲۱ فعال است. همچنین روزهای تعطیل آن شنبه است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۳۴۰۶۹۸

«خطوط خود ساخته»

نمایشگاه گروهی «خطوط خود ساخته» تا ۱۱ مردادماه در گالری «پروژه‌های آران» واقع در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر، پلاک پنج از ساعت ۱۳ تا ۱۸ دایر است. این گالری روزهای شنبه و یک شنبه تعطیل است.

شماره تماس: ۰۲۱۶۶۷۰۷۹۷۵

«۱۴ منظره و یک ویدیوآرت»

نمایشگاه انفرادی «۱۴ منظره و یک ویدیوآرت» تا ۵ مرداد در گالری ثالث از ساعت ۱۱ تا ۲۱ برپاست. این گالری روزهای تعطیل ندارد. گالری ثالث در کریم خان زند بین ایرانشهر و ماهشهر شماره١٤٨ واقع شده است.

شماره تماس: ٨٨٣٢٥٣٧٦

 انتهای پیام


11157228
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است