استانی 14:04 - 16 مرداد 1399
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تاکید کرد
ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان گفت: در حال حاضر برای افزایش میزان صدور سند روستایی نیاز به همکاری با رسانه‌ها هستیم.

لزوم همکاری با رسانه‌ها برای فرهنگ‌سازی صدور سند روستایی

رضا خواجه‌ای صبح امروز (۱۶ مردادماه) با حضور در ایسنا، ضمن گرامی‌داشت ۱۷ مرداد به ‌عنوان روز خبرنگار، اظهار کرد: بنیاد مسکن نهادی انقلابی است که بدون توجه به حزب و جناحی، در چند بخش خدمات ارائه می‌کند و کمتر کسی قبل از بحران‌های اخیر کشور با بنیاد مسکن آشنایی داشت.

وی افزود: در حال حاضر در استان زنجان ۷۱۰ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که برای ۹۹ درصد آن، مطالعه طرح هادی انجام شده و برای ۵۸ روستای زیر ۲۰ خانوار نیز مطالعه طرح هادی انجام شده است.

این مسئول از اجرای طرح هادی در ۴۰۰ روستا خبر داد و گفت: در حال حاضر میانگین اجرای طرح هادی در استان زنجان ۱۰ درصد بیشتر از میانگین کشور است و امسال ۵۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار استانی و ۱۴ میلیارد تومان اعتبار ملی به این نهاد تخصیص داده شده و بهدنبال آن هستیم که در تعداد بیشتری از روستاها، طرح هادی اجرا شود و این در حالی است که طرح هادی ۱۹۶ روستا نیازمند بازنگری است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان تصریح کرد: صدور اسناد روستایی مسئله مهمی است که در دستور کار قرار داشته و برنامه‌ریزی‌ها برای رسیدن به صدور ۶۴۰۰ سند در سال‌جاری است که می‌تواند به انقلابی در حوزه صدور سند روستایی تبدیل شود.

خواجه‌ای با اشاره به مقاوم‌سازی مسکن روستایی، یادآور شد: در حوزه مسکن روستایی بالغ بر ۹۲ هزار و ۵۰۰ مسکن روستایی داریم و خوشبختانه ۵۴ درصد مسکن‌ها مقاوم‌سازی شده‌اند و متاسفانه هنوز ۴۶ درصد آن باقی‌مانده است. با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، امسال سال جهش تولید است و ما این شعار را سرلوحه راه خود قرار داده‌ایم و تلاش داریم که بر اساس این شعار مسیر خود را مشخص کرده و حرکت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مسلما گاهی در کار ما نیز ایراداتی وجود دارد که رسانه‌ها آن را بازتاب می‌کنند و در این زمینه اگر انتقادی از این مجموعه باشد، بررسی می‌کنیم که اگر ایراد از ما است، در این زمینه اقدام کنیم و در جهت رفع آن برآییم و در حال حاضر برای افزایش میزان صدور سند روستایی نیاز به همکاری با رسانه‌ها هستیم.

انتهای پیام


10655558
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست معاونت طرح‌های اشتغالزایی اشتغال محور بنیاد برکت گفت: ۵ طرح اشتغالزایی خرد از جمله نانوایی تمام اتوماتیک، کارواش و قالیشویی، نیروگاه خورشیدی متمرکز و.. با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۵۸ نفر در شهرستان کاشان به بهره برداری رسید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه ۲۸ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است