گوناگون 11:15 - 27 خرداد 1403
سود خالص بانک سینا در دوره مالی پایان اسفند 1402 از 18 هزار میلیارد ریال فراتر رفت.

سود خالص بانک سینا از ۱۸ هزار میلیارد ریال فراتر رفت

به گزارش روابط‌عمومی بانک سینا، بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی‌نشده بانک سینا که در سامانه کدال منتشر شده است، سود خالص بانک سینا در سال مالی 1402 به 18 هزار و 886 میلیارد ریال رسیده است که نسبت به سال مالی 1401، حدود 69 درصد افزایش نشان می‌دهد.

از جمله دلایل این رشد سودآوری می‌توان به رشد 30 درصدی درآمد تسهیلات اعطایی، رشد 210 درصدی درآمد سپرده‌گذاری در بازار بین بانکی جهت مدیریت منابع، رشد 61 درصدی درآمد سرمایه‌گذاری در اوراق خزانه و منفعت، رشد 50 درصدی درآمدهای کارمزدی بانک (عمدتاً بابت کارمزد دریافتی تسهیلات اعطایی و کارمزد ضمانت‌نامه‌های صادره)، افزایش 76 درصدی سایر درآمدها و هزینه‌های غیرعملیاتی بابت سود فروش املاک تملیکی و... اشاره کرد.

در سال مالی 1402، مجموع درآمد تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری و اوراق بدهی بانک با 43 درصد افزایش از 109 هزار میلیارد ریال عبور کرد و در مقابل هزینه سود سپرده‌ها 66 هزار و 852 میلیارد ریال بود.

درآمدهای کارمزدی بانک سینا نیز در 12 ماهه منتهی به 29 اسفند 1402 با رشد 50 درصدی به 13 هزار و 817 میلیارد ریال رسید.

در سال مالی 1402، بانک سینا سرمایه خود را از حدود 25 هزار میلیارد ریال به 40 هزار میلیارد ریال افزایش داد که بر اساس سرمایه جدید، سود خالص هر سهم در سال مالی 1402 به 473 ریال رسید.

بانک سینا در گزارش صورت‌های مالی تلفیقی حسابرسی‌نشده خود نیز 25 هزار و 663 میلیارد ریال سود شناسایی کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 55 درصد رشد نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

 

12064024
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار گوناگون

گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» اعتماد مردم و مشتریان به خدمات و رویکردهای نوین بانک صادرات ایران در سال گذشته موجب کسب رتبه اول این بانک در رشد میزان جذب منابع و سپرده های مردمی شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» با هدف حمایت از داروخانه های سراسر کشور به عنوان یکی از حلقه ها و ارکان تعیین کننده حوزه سلامت کشور و در راستای ارائه خدمات مطلوب و متمایز به مشتریان، اجرای طرح "فارما" بانک رفاه کارگران آغاز شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» دولت ها و مجلس های گذشته طرح ها و لوایح متعددی را در حوزه های مختلف تدوین کردند و بخشی از آنها به مرحله اجرا رسید و بخش دیگری اجرایی نشدند، بنابراین شش چهره صاحبنامی که خواستار نشستن بر کرسی ریاست جمهوری هستند، باید توجه ویژه ای به آنها داش...
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» وقوع عملیات طوفان الأقصی و فروپاشی افسانه شکست ناپذیری ارتش اسرائیل نشان داد تحلیل رهبر انقلاب در خصوص شکست و اضمحلال رژیم صهیونیستی به وقوع خواهد پیوست.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سنکرون فاز 1 گازی نیروگاه شماره 2 سیکل ترکیبی چادرملو به ظرفیت 183 مگاوات بامداد امروز با موفقیت انجام شد و به شبکه سراسری برق کشور متصل گردید .
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» سهامداران بانک تجارت با تصویب صورت های مالی منتهی به 29 اسفند 1402 این بانک بزرگ بورسی کشور، با تقسیم 66 ریال سود نقدی از مجموع ریال سود محقق شده به ازای هر سهم موافقت کردند.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» اطلاعیه پرداخت سود نقدی سهام سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 بانک سینا منتشر شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بسته های ترکیبی جدید همراه اول به مناسبت دهه ولایت با تخفیف ویژه ارائه شد.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» در معاملات امروز مرکز مبادله طلا و ارز ایران، هر اسکناس دلار آمریکا به 45 هزار و 748 تومان و حواله دلار نیز به 42 هزار و 715 تومان رسید.
گوناگون
«خبرگزاری تسنیم» بانک ملی در راستای حمایت از اقشار مختلف جامعه و ایجاد سهولت دسترسی مردم برای دریافت تسهیلات قرض الحسنه و با نرخ 2 تا 4 درصدی، اقدام به اجرای طرحی با نام«مهربانی ملی»کرده است .

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است