استانی 01:51 - 12 بهمن 1401

آخرین خبرها از بارش برف و باران در لرستان/راه ۷۳۳ روستا مسدود است

مهدی پازوکی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف در مناطق مختلف استان، راه ارتباطی ۷۳۳ روستا در شهرستان‌های خرم آباد، الیگودرز، دلفان و بروجرد مسدود است.

وی، عنوان کرد: عوامل راهداری در حال انجام عملیات راهداری برای بازگشایی این راههای روستایی هستند، اما با توجه به وزش باد شدید، کولاک و بوران که در جاده‌ها حاکم است، مقداری عملیات راهداری را با کندی مواجه کرده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان، افزود: در شهرستان پلدختر به دلیل ریزش کوه راه سه روستا در بخش معمولان و مرکزی مسدود شده است.

پازوکی با بیان اینکه در کوهدشت نیز به دلیل ریزش کوه گردنه «پای آستان» مسدود شده و محور جایگزین آن گراب به کوهنانی است، گفت: برق مناطق «وارک» شرقی و غربی هم قطع است، به دلیل اینکه راه ارتباطی این مسیر قطع است، هنوز موفق نشده‌اند که برق این مناطق را وصل کنند.

وی، ادامه داد: در گردنه «هیراب»، «گشور» و «گاماسیاب» تردد صرفاً با زنجیر چرخ امکان پذیر است و درخواست ما این است که هموطنان از ترددهای غیر ضرور در مناطق کوهستانی و صعب العبور جدا خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان با بیان اینکه این سامانه بارشی تا پایان روز چهارشنبه در جو منطقه حاکم است و بارش‌های چشمگیری هم خواهیم داشت، همه عوامل امدادی و خدماتی استان در حالت آماده باش هستند، گفت: درخواست ما این است که مردم از ترددهای غیر ضرور حتماً خودداری کنند، در مناطق صعب العبور و کوهستانی اگر تردد کردند مجهز به زنجیر چرخ و وسایل امدادی و گرمایشی باشند.

پازوکی، افزود: با توجه به برودت هوایی که در استان حاکم است در مصرف حامل‌های انرژی به خصوص گاز صرفه جویی کنند.


11801626
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کل دادگستری هرمزگان از انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در این استان خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است