اقتصادی 13:04 - 22 خرداد 1403
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: امکان ثبت‌نام مجدد در سایت پروژه‌های نهضت ملی مسکن همزمان با تامین زمین در استان‌ها و شهر‌ها فراهم خواهد شد.

امکان ثبت‌نام مجدد در سایت نهضت ملی مسکن همزمان با تامین زمین

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن  در جمع خبرنگاران در  خصوص آخرین وضعیت ثبت نام  جدید در سامانه ثبت نام نهضت ملی مسکن گفت: سایت همزمان  با تامین اراضی برای ثبت نام‌های مجدد باز خواهد شد و امکان ثبت نام وجود دارد. در حال حاضر سامانه برای ثبت نام مجدد بسته است تا ثبت نام‌های قبلی مورد بررسی قرار بگیرد اما طبق تصمیم وزارت راه و شهرسازی قرار بر این است که در استان‌ها و مناطقی که تامین زمین انجام می‌شود، سامانه دوباره برای ثبت نام نهضت ملی مسکن باز شود.

وی   با بیان اینکه  ١۵٧٠ پروژه برای آماده سازی اراضی شروع شده و از محل مولدسازی دارایی‌ها، تامین منابع برای آماده سازی اراضی انجام شد، گفت: ١٠٠ نقطه برای ساخت مسکن جانمایی شده‌ است. در استان آذربایجان غربی ۵ شهرک و در استان البرز ۴ شهرک مصوب شده و همچنین در تهران ۵ شهرک شناسایی شده که ۴ شهرک مصوب شده‌است. 

وی ادامه داد: ماهیت مولدسازی درآمد هزینه است و این موضوع در اساسنامه سازمان ملی زمین و مسکن آمده و برای این سازمان موضوع جدیدی نیست. موضوع حجم و میزان آن است، وقتی در گذشته پروژه‌ای تعریف نشده بود نیازی به مولدسازی هم نبود. به همین دلیل میزان مولدسازی در سه سال گذشته افزایش پیدا کرد چراکه پروژه‌ها در حال اجراست و حدود ۶٠ همت شناسایی منابع کردیم که بیش از ٣٠ همت محقق شد در حالی که این عدد در سال ١۴٠٠ حدود ٢ همت بوده‌ است. 

خبرنگار: محبوبه کباری 

 


12062175
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در مجموع در ایام اربعین باید ۹ هزار دستگاه اتوبوس در اختیار زائران باشد و ۳هزار دستگاه دیگر هم برای سایر مسیرهای داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سازمان بورس اعلام کرد بازار سرمایه فردا ۶ مرداد مطابق روال عادی فعالیت خواهد کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: با توجه به نفوذ جریانات سرد شمالی، کاهش نسبی دما در استان‌های شمالی در اوایل هفته رخ می‌دهد.‌
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس، هراز و فیروزکوه گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه هفتم تقویت اجرای طرح توسعه افقی در کلان شهر‌ها در دستور کار دولت چهاردهم باید قرار گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۱.۲۴ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۷۵ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس مرکز تحقیقات ابریشم گفت: طی ۳ سال گذشته تولید تخم نوغان از ۴ هزار جعبه به ۱۵ هزار جعبه رسیده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» نایب رئیس اتحادیه باغداران گفت: با توجه به محدودیت منابع آبی و مرغوبیت زمین، امکان طرح های توسعه ای باغات وجود ندارد و تنها اصلاح و جایگزینی باید در دستور کار قرار بگیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل روابط عمومی شرکت راه آهن گفت: هیچ برخورد و یا سانحه‌ای در برخورد قطار با سکوی در ایستگاه تهران نداشته ایم.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس هواشناسی کشاورزی گفت: با توجه به شرایط جوی، دامداران نسبت به تامین آب و تنظیم جیره غذایی دام‌ها اقدام کنند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است