استانی 13:25 - 08 خرداد 1402

کشف ۵۵ فقره سرقت در شفت/۴۱ سارق دستگیر شدند

سرهنگ مجید تقی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، به تشریح اقدامات پلیس در شفت پرداخت و اظهار کرد: خط قرمز پلیس تأمین امنیت مردم است.

وی به جمع آوری ۴۵ معتاد متجاهر، دستگیری ۲۹ خرده‌فروش، توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر و معرفی آنها به مرجع قضائی اشاره کرد و افزود: ۷ کیلو و ۱۱ گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف ۵ تن و ۵۳۶ کیلوگرم چوب قاچاق، ۱۴ تن و ۵۰۰ کیلوگرم شن و ماسه فاقد مجوز برداشت و ۳۲۱ حلقه سی دی غیرمجاز خبر داد و گفت: همچنین طی ۲ ماهه گذشته ۵۵ فقره پرونده سرقت کشف و ۴۱ سارق دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

سرهنگ تقی زاده اضافه کرد: برابر هماهنگی‌های به عمل آمده با مرجع قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۱۴ دستگاه موتورسیکلت و ۸۲ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تأمین، ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان شهرستان تصریح کرد: اقدامات مجموعه انتظامی همواره برای ارتقای امنیت در جامعه است.


11902802
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است