فرهنگی‌هنری 20:14 - 28 خرداد 1400

اظهارات رییس رسانه ملی پای صندوق رای/ جشن ملی شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، عبدالعلی علی عسکری که رأی خود را امروز جمعه ۲۸ خرداد در صندوق سیار صداوسیما انداخت، گفت: خدا را شاکریم که با به میدان آمدن مردم در انتخابات ۲۸ خرداد، جشن ملی سراسری برای ملت ایران شکل گرفت. به‌نوبه خود، از مردمی‌که پای صندوق‌ها آمدند و رأی دادند، قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از مدت‌ها قبل رسانه‌های نظام سلطه و بدخواهان ملت ایران، با استفاده از امکانات خود و به زبان فارسی تلاش کردند ملت ایران را مأیوس کنند، اما ملت ایران مأیوس نشدند و از ابتدای صبح امروز برای حضور در انتخابات پای صندوق‌های رأی حاضر شدند و رسانه ملی این حضور را از همان ساعات ابتدایی به تصویر کشید.

رئیس رسانه ملی تأکید کرد: مشارکت بالاتر به معنای ایران قوی‌تر است. افزایش مشارکت باعث می‌شود که رئیس‌جمهور آینده با ظرفیت و توان بیشتری به حل مشکلات مردم ایران رسیدگی و ملت ایران را در دستیابی به آرمان‌ها و اهداف خود، بیشتر کمک کند.

علی عسکری ابراز امیدواری کرد که نتیجه انتخابات توانمندتر و قوی‌تر شدن ملت ایران و راهی برای دستیابی به اهداف بلندتر و بالاتر برای کشور باشد.

وی همچنین تصریح کرد: جا دارد از همه همکاران عزیزم در رسانه ملی که از پیش از انتخابات ریاست جمهوری و در زمان تبلیغات قانونی انتخابات ریاست جمهوری مجاهدت‌های بسیاری کردند، قدردانی کنم.

رئیس رسانه ملی گفت: ملت ایران شاهد این مجاهدت بود؛ به‌طوری‌که نامزدهای این انتخابات توانستند مطالب خود را برای مردم بیان کنند و مردم هم توانستند آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمایند.

علی عسکری در پایان بیان کرد: به‌خصوص برگزاری مناظره‌ها به‌خوبی انجام گرفت. در روز انتخابات هم تمهیدات مناسبی اندیشیده شد و از سحرگاه امروز همکاران ما در میدان بودند و تلاش کرده‌اند. این عملیات رسانه‌ای تا پایان انتخابات به‌خوبی انجام خواهد گرفت.


11111759
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حرم امیرالمؤمنین حضرت علی علیه‌السلام برای ایام شهادت آن حضرت سیاهپوش شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تلویزیون امروز فیلم‌های مختلفی مانند «مردی از کنتاکی»، «تنگه ابوقریب»، «سرقت»و «خزنده» را راهی آنتن شبکه‌های سیما می‌کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» تهیه‌کننده برنامه گفت: در برنامه «بی‌انتها» واگویه‌های افراد مختلف با خدا را می‌شنویم و از زاویه دید‌های مختلف، دنبال رنگ خدا در زندگی هستیم.  
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت الاسلام والمسلمین یعقوبی گیلانی تأکید کرد که روزه فقط به نخوردن و نیاشامیدن نیست بلکه توجه صحیح به روزه و عبادات شرط بندگی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» زمستان سال گذشته اتفاقات متنوعی را برای رادیو تلویزیون به دنبال داشت که به برخی از آن‌ها می‌پردازیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است