اجتماعی 16:10 - 11 خرداد 1402

از دستگیری ۱۳۷ خرده فروش موادمخدر تا سارقان زورگیر

به گزارش خبرگزاری مهر، شهر ۱۵ میلیون نفری تهران بستر حوادث و جرایم مختلفی است. هر روز تماس‌های زیادی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران گرفته می‌شود که بسیاری از آنها عملیاتی شده و منجر به دستگیری مجرم یا مجرمانی می‌شود

دستگیری ۲ شرور محله تهران نو

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری ۲ شرور که عامل درگیری و شرارت در محله تهران نو شده بودند، خبر داد.

سرهنگ سعید راستی بیان داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری توسط ۲ شرور با یکدیگر در محله تهران نو که منجر به رعب و وحشت برای شهروندان شده بود شناسایی و دستگیری عاملان درگیری در دستور کار مأموران سازمان اطلاعات پلیس تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یکی از این افراد در این درگیری مصدوم و به بیمارستان منتقل شده است افزود: با شناسایی بیمارستان مذکور متهم تحت کنترل پلیس در آمد.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: تیم عملیات این پلیس با رصدهای میدانی و تحقیقات تخصصی موفق شدند هویت و محل اختفا عامل دیگر این درگیری را در کمترین زمان شناسایی کنند.

سرهنگ راستی با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضائی اعلام داشت: طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح سرد از این مکان کشف شد.

این مقام پلیسی در پایان با اعلام اینکه متهم دستگیر شده از شرور سابقه دار می‌باشد گفت: پس از پایان تحقیقات و تکمیل پرونده متهم با دستور قضائی روانه زندان شد.

کشف توتون در تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی از شناسایی یک انبار کالای قاچاق خبر داد و گفت: از داخل این انبار ۵ تن توتون قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال کشف شد.

سرهنگ هدایت بهرامی اظهار داشت: در هفته گذشته خبری مبنی بر دپو توتون قاچاق در دو یک انبار کالا در حوالی خیابان "بروجردی" تهران دریافت شد و بلافاصله بررسی موضوع و شناسایی مالک یا مالکان آن در دستور کار مأموران پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تحقیقات پلیسی حکایت از صحت خبر دریافتی داشت، تصریح کرد: با شناسایی مالک انبار، نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس و دستور دستگیری متهم و بازرسی از این انباری اخذ شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی صبح امروز تیمی از مأموران این پلیس به محل اعلامی اعزام و موفق شدند در بازرسی از این انبار ۵ تن توتون به صورت فله‌ای و قاچاق کشف کنند.

سرهنگ بهرامی افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را حدود ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در پایان تصریح کرد: با دستور قضائی متهم برای سیر مراحل قانونی، تحویل مرجع قضائی شد.

دستگیری سارقان زورگیر در پوشش مسافرکشی

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیری که در پوشش مسافر کشی اقدام به زورگیری می‌نمودند خبر داد و گفت: از متهمان تعدادی اموال به سرقت رفته کشف شد.

سرهنگ محمد گودرزی گفت: اوایل خرداد ماه امسال با شکایت مسافر یک دستگاه خودروی سواری، تیمی از مأموران کلانتری به محل اعلامی مراجعه کردند.

وی عنوان کرد: این شهروند اعلام کرد، به عنوان مسافر در خیابان غلامحسین کرد سوار بر یک دستگاه خودروی شخصی شده و راننده و سرنشین خودرو در پوشش مسافرکش کلیه اموال با ارزش وی را سرقت و به سرعت متواری شده‌اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با توجه به حساسیت موضوع تیمی زبده از مأموران کلانتری ۱۹۰ بررسی موضوع را بر عهده گرفتند ادامه داد: مال باخته که موفق شده بود مشخصات ظاهری متهمان را به خاطر بسپارد، تصویری از متهمان توسط مأموران ترسیم و با اخذ مشخصات ظاهری آنان، تحقیقات پلیسی وارد مرحله دیگر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی در محدوده جغرافیای جرم، در نهایت مشخصات خودروی متهمان شناسایی و در ادامه هویت سرنشینان خودرو و به دنبال آن مخفیگاه متهمان شناسایی شد.

وی گفت: در این عملیات پلیسی هر دو متهم دستگیر و تعدادی اموال به سرقت رفته از قبیل: لپ تاپ، ایرپاد و اپل واچ سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهمان ۲۴ و ۲۰ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود و اخاذی از شهروندان در پوشش حمل مسافر در شرق و شمال شرق تهران معترف شدند که تعدادی از مال باختگان شناسایی و به کلانتری مراجعه کردند.

سرهنگ گودرزی در پایان خاطر نشان کرد: تحقیق از متهمان برای کشف سایر جرایم احتمالی کماکان ادامه دارد.

کشف ۳۹ کیلو افیون و دستگیری ۱۳۷ خرده فروش موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از اجرای طرح‌های امنیت محله محور و دستگیری قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر و معتادین متجاهر محلات شرق شهر تهران طی ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

سرهنگ حسین باباپور گفت: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و برخورد با هنجار شکنان جامعه، طرح امنیت محله محور پس از برگزاری جلسه توجیهی برای کارکنان و شناسایی مناطق جرم خیز و آلوده با اقتدار کامل در چندین مرحله شهر تهران به ویژه مناطق شرق پایتخت به اجرا درآمد.

وی افزود: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در خلال اجرای این طرح طی ۴۸ ساعت گذشته موفق به دستگیری ۱۳۷ نفر خرده فروش، توزیع کننده و ۵ قاچاقچی مواد مخدر در شهر تهران بزرگ شدند که از متهمان ۳۹ کیلو گرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی کشف شد.

این مقام انتظامی در پلیس پایتخت اظهار داشت: تیم‌های عملیاتی پایگاه‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر و مأموران پر تلاش یگان امداد و کلانتری‌های تابعه سرکلانتری چهارم فاتب در اجرای این طرح موفق به جمع آوری ۵۴۸ معتاد متجاهر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب اظهار داشت: اجرای طرح امنیت محله محور با هدف برقراری نظم و امنیت پایدار به صورت مستمر در سطح شهر تهران اجرا خواهد شد.


11905770
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری عامل ربایش یک دختر حدودا ۲۰ ساله در شمال شهر تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» در طرح خدمات نوروزی هلال احمر قریب به ۴ میلیون و ۲۶۹ هزار و ۱۸۸ نفر خدمات امدادی ارائه شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» جانشین رییس پلیس راه راهور فراجا گفت: با توجه به حجم سنگین ترافیک محور چالوس و آزادراه تهران شمال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه تردد همه وسایل نقلیه از پل زنگوله به سمت تهران یک طرفه خواهد شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» همزمان با فرارسیدن شب‌های قدر پویش فرهنگی بهار قرآن، بهار ایران در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون عملیات ترافیک پلیس راهور آخرین وضعیت راه‌های کشور را تشریح کرد و گفت: هنوز ۹۸۰ هزار خودرویی که از تهران خارج شده‌اند بازنگشته‌اند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد نوروزی هلال احمر ضمن تشریح خدمات هلال احمر در نوروز ۱۴۰۳ اعلام کرد که بیشترین عملیات‌های کوهستان در استان‌های فارس، مازندران و ایلام به وقوع پیوسته است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس اگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند ۴ نفره زورگیران اتباع خارجی در غرب استان تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز علوم و ستاره شناسی تهران با آغاز تعطیلات سال نو، مورد استقبال گردشگران نوروزی علاقمند به علوم نجوم قرار گرفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان دادگستری بین‌المللی با صدور حکم موقت از رژیم صهیونیستی خواست تا اقدامات لازم برای در زمینه توقف نسل‌کشی در نوار غزه و ارسال نامحدود کمک‌های بشردوستانه اتخاذ کند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل کاداستر سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: بیش از ۱۰۰ میلیون هکتار از اراضی کشور که فاقد تصاویر هندسی اصلاح شده بودند در سال ۱۴۰۲ تبدیل به ارتوفتو کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است