استانی 14:23 - 07 مهر 1393
رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز سمنان خبر داد
رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز سمنان از بهره‌مندی 100 درصدی جمعیت شهری این استان از گاز طبیعی خبر داد.

بهره‌مندی 100 درصدی جمعیت شهری استان سمنان از گاز طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، بهزاد خلیلی ظهر امروز در همایش سالروز ایمنی و آتش‌نشانی و ارزیابی HSE شرکت‌های تابعه شرکت ملی گاز ایران که در هتل شادی در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: درحال حاضر بیش از 72 درصد از جمعیت روستایی و 100 درصدی جمعیت شهری این استان از گازطبیعی بهره‌مند هستند.

وی با بیان اینکه 3 هزار 778 شبکه گازرسانی در این استان وجود دارد، گفت: 123 هزار علمک گازرسانی، 41 جایگاه سی‌ان‌جی، 29 جایگاه سی‌جی‌اس، 39 ایستگاه تی‌بی‌اس در راستای گازرسانی به مشترکین و بهره‌برداران در این استان فعال است.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز سمنان تعداد مشترکین گاز در این استان را 232 هزار و مشترکین عمده را 400 عدد عنوان کرد و گفت: ارائه آموزش‌های مختلف به منظور ارتقاء سطح توانایی و عملکرد کارکنان و تشکیل ایستگاه‌های مشاوره از جمله اقداماتی است که به صورت ویژه در این شرکت مورد توجه قرار گرفته است.

به گفته خلیلی، استان سمنان در همایشی که در سال گذشته با حضور 70 کشور جهان برگزار شد به عنوان استان سبز معرفی شده است.

وی همچنین از برگزاری 128 مانور پدافند غیرعامل و 15 جلسه بحران در این استان خبر داد و گفت: 8 دوره آموزشی نیز در سال گذشته در شرکت گاز استان سمنان برگزار شده است.

رئیس بهداشت، ایمنی و محیط زیست شرکت گاز سمنان با بیان اینکه میزان مصرف انرژی در کشور ایران چهار برابر سایر کشورها است، تصریح کرد: فرهنگ‌سازی در این راستا نیازی ضروری است.

خلیلی با تاکید بر اهمیت آشنایی نمایندگان پیمانکاران در پروژه‌های مختلف با استانداردهای بهداشت، ایمنی و محیط زیست تصریح کرد: این مهم علاوه بر حفظ سلامت کارکنان و رعایت موارد زیست محیطی پروژه‌ها نقش مهمی در افزایش بهره‌وری نیروی کار دارد.

وی در پایان تصریح کرد: استان سمنان در ارزیابی به‌عمل آمده از سوی امور ایمنی، بهداشت و محیط زیست شرکت ملی گاز ایران، رتبه سوم را در بین شرکت‌های پالایش گاز کشور در سال 92 به خود اختصاص دهد.

گفتنی است؛ این همایش دو روزه که با حضور مدیرعامل‌های شرکت گاز سراسر کشور در استان کردستان با قرائت بیانیه وزیر نفت از پیش از ظهر امروز در استان آغاز شده است که در چند پنل مختلف و با حضور افراد صاحب نظر در این حوزه برگزار می‌شود.


4833962
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان از توزیع بیش از 59 هزار تن نهاده دام و طیور در استان خبر داد.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ یکشنبه ۱۵ مهر را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس دانشکده هنر و رسانه قم گفت: همایش ملی «دین، فرهنگ و رسانه های نوین» در روزهای 24 و 25 مهرماه به میزبانی قم و تهران برگزار می شود.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان با اشاره به فعالیت 50 هزار دریانورد در پهنه های دریایی این استان، از صدور 15 هزار گواهینامه دریانوردی تنها در مدت سه ساله اخیر خبر داد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مشکل کمبود معلم در مدارس سمنان با روش قابل تأمل درحال حل شدن است.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» همزمان با روز ملی روستا و عشایر پروژه سامانه های نوین آبیاری کم فشار چاه شهید بارانی جوانان روستای نازدشت سربیشه بهره برداری شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» طرح عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در چهاردهمین همایش ملی نخبگان حائز رتبه برتر شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اهدای اعضای جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس که مرگ مغزی شده بود، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد به 4 بیمار زندگی دوباره بخشید.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» رئیس اداره ثبت حرایم آثار تاریخی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: سیلوی قدیم مشهد به شماره 34177 در فهرست میراث صنعتی ملی کشور ثبت و اکنون به استان ابلاغ شد.
استانی
«خبرگزاری تسنیم» معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان قزوین در امور زندانیان گفت: بازدید از زندان و دیدار چهره به چهره با زندانیان امری ضروری است و یکی از سیاست های راهبردی دستگاه قضایی بازدید از زندان ها و رسیدگی به وضعیت زندانیان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است