وبگردی 10:08 - 08 شهریور 1403
یک کانال تلگرامی که عنوان یکی از شبکه‌های صداوسیما را برای خود جعل کرده است، بعد از ترور شهید هنیه تاکنون حداقل ۴ ادعای دروغ در قالب عملیات روانی مطرح کرده است.

ماجرای عملیات روانی یک کانال جعلی

یک کانال تلگرامی در یک عملیات روانی و برای چندمین بار پیاپی و این‌بار به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ادعایی درباره آقای‌امانی سفیر ایران در لبنان مطرح کرده است که مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، اصل چنین ادعایی را جعلی دانسته است.

مجتبی امانی سفیر جدید ایران در لبنان

این کانال تلگرامی که عنوان یکی از شبکه‌های صداوسیما را برای خود جعل کرده است، بعد از ترور شهید هنیه تاکنون حداقل چهار ادعای دروغ در قالب عملیات روانی مطرح کرده است؛ این کانال تلگرامی ابتدا، ادعایی به نقل از روابط عمومی مجمع تشخیص مطرح کرد؛ سپس برای صحه گذاشتن روی ادعای اولیه، مصاحبه‌ای خیالی به نقل از سردار تولایی را بازنشر کرد و در ادامه توئیت‌های خیالی از کسانی که آنها را خبرنگار لبنانی یا صهیونیستی می‌نامید بازنشر کرده و حتی مدعی فرار سفیر ایران به سرزمین‌های اشغالی شد. این کانال تلگرامی بعد از ترور شهید هنیه، ادعایی را به نقل از سازمان اطلاعات سپاه مطرح کرده و مدعی شده بود که اطلاعات سپاه یک مقام دولتی را درباره پرونده شهید هنیه احضار کرده است که همان‌روز یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه آن گزارش را فیک و جعلی خواند.

مجتبی‌امانی سفیر ایران در لبنان در توئیتی که دیروز چهارشنبه منتشر شد درباره چرایی دستپاچگی رسانه‌های صهیونیستی، نوشت: این شایعات توسط شبکه‌های جنگ روانی اسرائیلی و از ترس پاسخ ایران ساخته شده و ارزش پاسخگویی ندارد.

منبع: روزنامه ایران


12087691
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار وبگردی

وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» آرتور کوین یامگا گفت: استقلال دیگر من را نمی‌خواهد، سرمربی تیم به من بی‌احترامی کرد، باشگاه بعد از مصدومیت دستمزد من را نمی‌دهد و حالا همه فرصت‌های من را خراب می‌کنند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس علوم قرآنی، توجه به زندگی عاطفی حضرت محمد (ص) و حضرت خدیجه (س) را الگویی از سبک زندگی درست و سالم و انتخاب درست بدون در نظر گرفتن جایگاه اقتصادی و اجتماعی را نکته‌ای آموزنده دانست.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» باستان‌شناسان چهار دستبند «عصر وایکینگ» را در کوهستانی واقع در نروژ کشف کردند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» بدون شک راهکارهای فعلی رفع معضل ناترازی بنزین، راهکارهای غیرقیمتی است که می‌توان این راهکارها را به سه دسته کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت تقسیم‌بندی کرد، برای بحث اصلاح قیمت بنزین نیز بهتر است دولت سراغ قانون بودجه ۱۴۰۴ برود.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» گفتگو با کارشناسان درباره حوزه فضای مجازی پیرو مطالبه رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر با هیئت دولت چهاردهم را از نظر می‌گذرانید.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» با آغاز هر سال تحصیلی، نسیم تازه‌ای از امید و نگرانی در دل‌های دانش‌آموزان می‌وزد. مانند برگی تازه که به تازگی از درخت جدا شده و در باد می‌رقصد، دانش‌آموزان نیز در حال تجربه کردن تغییرات جدید، چه بزرگ و چه کوچک، هستند.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» امامزاده صالح آرامگاه صالح بن موسی کاظم، در جنوب شرقی میدان تجریش واقع در شمال شهر تهران است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» انتخاب عراق به عنوان نخستین مقصد رئیس دولت جدید، انتخابی نمادین و دارای پیام بود. عراق همسایه ما و مناسبات با آن همیشه در تاریخ دو کشور پراهمیت بوده است.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» پنجاه سال بعد از یوم کیپور، طوفانی در غزه رقم خورد که شاید مسیر تاریخ را برای همیشه تغییر داد.
وبگردی
«باشگاه خبرنگاران» در واقع تأثیر ورزش و تربیت‌بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی هر جامعه حائز اهمیت است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است