استانی 16:21 - 11 آذر 1400
نماینده مجلس:
ایسنا/همدان نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از عوامل عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند اختلاف‌ها بوده است ولی الان بهترین شرایط توسعه شهرستان فراهم شده است.

اختلاف‌ها باعث عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند شده است

به گزارش ایسنا علیرضا شهبازی روز پنج‌شنبه ۱۱ آذر در مراسم تودیع فرماندار قبلی و معارفه سرپرست فرمانداری نهاوند، اظهار کرد: در گذشته سیاسی‌بازی‌ها و اختلافت‌ها باعث عقب‌ماندگی شهرستان نهاوند شده است ولی اکنون همه در شهرستان با هم متحد هستند و به حاشیه رفتن ظلم به مردم نهاوند است و نباید به آن دامن زد.

وی تصریح کرد: ️۴۰سال پیش در چنین روزی به‌عنوان فرماندار سابق نهاوند تودیع و در ملایر معارفه شدم و این مسئولیت‌ها دائمی نیست و منتقل می‌شوند.

شهبازی افزود: شهرستان نهاوند در حال حاضر در بهترین شرایط رو به توسعه قرار دارد زیرا وحدت فراهم شده و اختلاف و درگیری‌هایی که مانع وحدت بودند تمام شده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، خاطرنشان کرد: از موارد مهمی که کشور با آن مواجه و مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بحث اقتصاد و تقویت معیشت مردم است که با توسعه سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال تامین خواهد شد.

وی ادامه داد: در بحث اشتغال و رفع این دغدغه مهم اقدامات خوبی در شهرستان انجام شده و فاز نخست کارخانه فرآوری دولومیت در حال اجراست و در آینده نزدیک با فازهای بعدی از جمله منیزیوم، آجر نسوز و غیره توسعه خواهد یافت.

شهبازی با بیان این‌که ️با اکثر مسئولین کشوری و وزیران ارتباط عاطفی داریم و این فرصت خوبی را برای توسعه شهرستان فراهم کرده است، اضافه کرد: بهترین شرایط برای رشد نهاوند در دولت آیت‌الله رئیسی فراهم شده و ارتباطات، دوستی و آشنایی با کل مجموعه دولت فراهم است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس یادآوری کرد: با توجه به این‌که شهرستان نهاوند از نظر معادن غنی است باید تلاش کنیم این شهرستان را به قطب معدنی غرب کشور تبدیل کنیم.

وی بیان کرد: باید از ظرفیت معدن مس نهاوند استفاده کنیم و توسعه این معدن و احداث مجتمع پتروشیمی، احداث نیروگاه ۴۰۰ مگاواتی و غیره در شهرستان در دستور کار ما قرار دارد.

وی در خاتمه تاکید کرد: باید برای مردم کار کنیم و ما نوکر و خدمت‌گذار مردم هستیم و باید پشتیبان و حامی مردم باشیم.

انتهای پیام


11347356
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است