ورزشی 10:30 - 19 مرداد 1401
منچستریونایتد با عملکردش در هفته اول لیگ برتر و رفتارش در پنجره نقل و انتقالات نشان داد که دیگر تیمی بزرگ در سطح اول فوتبال اروپا نیست.

روایتی از عملکرد فاجعه‌بار تیم رونالدو؛ چرا منچستریونایتد تیم بزرگی نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس، منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر انگلیس مقابل برایتون نمایشی خفت‌بار داشت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا یک فصل ناامیدکننده دیگر را آغاز کند.

اریک تن‌هاگ در اولین بازی فصل بسیار ضعیف ظاهر شد تا دوباره از همین ابتدا انتقادات به اوج برسد.

منچستریونایتد در مدیریت بسیار ضعیف عمل کرده و با رفتن «ادد وودوارد» و آمدن «ریچارد آرنولد» هیچ تغییر مشی و سبکی در این تیم رخ نداده است. سال گذشته دعوای داخلی در منچستریونایتد شکل گرفت و رانگنیک از یک فروپاشی صحبت کرد و بی‌برنامگی و ضعف در مدیریت را عامل اصلی این نتایج خفت بار دانست.

با شروع فصل جدید، برخی از هواداران منچستریونایتد امیدوار بودند که با حضور تن‌هاگ شرایط تیم تغییر کند ولی هفته اول نشان داد که این تیم از وضعیت یک تیم سطح اول اروپا دور شده و دیگر به هیچ وجه یک باشگاه بزرگ در سطح دنیا نیست!

منچستریونایتد در ابتدای هفته مقابل برایتون نمایشی ضعیف داشت و همانطور که تصور می‌شد، پس از فشارهای هواداران دسته چک خود را بیرون آورد و برای خرید برخی بازیکنان پول‌های هنگفت پیشنهاد داد.

یکی از پیشنهادها ، مذاکره برای خرید مهاجم 33 ساله‌ای بود که در سال‌های آخر فوتبالش به سر می‌برد. پیشنهاد به «مارکو آرناتوویچ» با اعتراض شدید و همگانی هواداران منچستریونایتد مواجه شد و این ناراحتی به قدری مدیریت باشگاه را ترساند که ریچارد آرنولد با ارسال نامه‌ای به بلونیا نوشت که از خرید این بازیکن صرف نظر کرده است.

خرید آرناتوویچ یک مفهوم را می‌رساند، اینکه منچستریونایتد در نقشه اول، دوم، سوم و حتی چهارم خود در نقل و انتقالات شکست خورده که در این روزهای بسیار مهم و در حالی که هنوز هیچ خرید بزرگی انجام نداده، برای مهمترین پستش دست به دامن مهاجم از کار افتاده‌ای می‌شود.

منچستریونایتد بازنده نقل و انتقالات تابستانی بود، جایی که برای خرید داروین نونیز حتی با پیشنهاد بهتر نتوانست مقابل لیورپول ایستادگی کند. بازیکن اروگوئه‌ای رفتن به لیورپول را به یونایتد ترجیح داد تا در 2 بازی به مهمترین بازیکن کلوپ نام گیرد.

از طرف دیگر، دیگر تیم قدرتمند انگلیس ارلینگ هالند ، یکی از بهترین مهاجمان دنیا را خرید تا تفاوت فاحش 2 تیم همشهری هویدا شود.



تمام نگاه‌ها به هالند و نونیز است ، در حالی که منچستریونایتد از ضعف خط تهاجمی رنج می‌برد

آرسنال، تاتنهام، چلسی و حتی وستهام در پنجره نقل و انتقالاتی عملکرد مثبتی داشتند ولی منچستریونایتد هیچ خرید بزرگی انجام نداد.

شیاطین سرخ در تابستان امسال دست به دامن «لیساندرو مارتینز» درخط دفاعی شدند. بازیکنی که به خاطر قد کوتاهش ، هنوز نیامده مورد حمله هواداران و کاربران قرار گرفته است. در سمت چپ تایرل مالاسیا از فاینورد گرفته شد و در میانه میدان، اریکسن به صورت رایگان به منچستریونایتد آمد.

یونایتد پس از اتمام فصل برای خرید «فرانکی دی یونگ» اقدام کرد ولی هنوز نتوانسته بازیکن بارسلونا با  آن حواشی به وجود آمده را مجاب کند که به انگلیس بیاید و برای آنها بازی کند. خنده‌دار است که ستاره هلندی در آخرین حرفش اعلام کرد که اگر بخواهد بارسلونا را ترک کند، علاقه‌ای به یونایتد نخواهد داشت و تصمیم دارد به چلسی بپیوندد.

منچستریونایتد یک حقیقت تلخ را در گوش هواداران فوتبال، مخصوصا علاقه‌مندان شدید به شیاطین سرخ فریاد می‌زند. اینکه این تیم دیگر تیم بزرگی در سطح اروپا نیست. آنها یک تیم معمولی هستند که بزرگترین خریدشان شاید «آدرین ربیو»، بازیکنی که روی دست یوونتوس مانده‌، لقب گیرد.

تن‌هاگ و منچستریونایتد در این روزها سعی دارند، بهترین‌ گزینه‌های موجود در نقل و انتقلات را خریداری کنند ولی چه بازیکنی در حال حاضر راضی می‌شود در تیمی که حتی رونالدو علاقه‌مند به ماندن نیست، بازی کند؟

انتهای پیام/


11649793
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم شهرداری گرگان در بازی نخست از مرحله نیمه نهایی سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا موفق به برتری مقابل پلیس عراق شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس فوتبال گفت: روند جوانگرایی و جوان‌تر کردن تیم ملی را باید ادامه بدهیم و این موضوع نباید بر حسب اجبار باشد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» علیرضا محمد گفت: فوتبال ایران نتیجه‌گرا است و قلعه‌نویی هم به دنبال این است که نتیجه را بگیرد و از جوانان کمتر استفاده می‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است