اجتماعی 11:12 - 19 اردیبهشت 1400
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران تاکید کرد
رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای شهر تهران طی تذکری از شهرداری تهران خواست تا به تملک باغ یعقوبی منطقه 18 و کمک به منطقه برای پیشبرد پروژه بروجردی مبادرت کند.

لزوم مشارکت همه مجموعه های شهرداری برای تملک باغ یعقوبی

به گزارش ایسنا، مجید فراهانی در دویست و نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به بازدید میدانی که طی هفته گذشته از منطقه 18 داشته است، گفت: بازدیدی از پروژه 76 متری بروجردی داشتم که مدت های طولانی است منطقه 18 روی آن تمرکز دارد و تملک املاک مختلف را در مرکز این پروژه و بازگشایی و تعریض این خیابان مهم را در دستور دارد.

وی افزود: با تکمیل میدان جانبازان در عید فطر، عیدی خوبی به مردم منطقه داده می شود که 1.7 کیلومتر از این پروژه بازگشایی می شود. مهم تر از آن علی رغم تملک های بسیار آخرین منزل باغ یعقوبی است که کارش به عنوان آخرین تملک گره خورده است و اگر این باغ تملک شود و درختان آن باغ منتقل شود، دو کیلومتر دیگر این شاهراه آزاد می شود و ما شاهد خیابان 4 کیلومتری در قلب جنوب شهر که منطقه ای پر تراکم است، خواهیم بود.



وی تاکید کرد: این خیابان یک معبر مواصلاتی از بزرگراه آزادگان تا میدان آزادی است که با اتصال بزرگراه ها تکمیل می شود و نقش مهمی در باز شدن گره های کور ترافیکی دارد که از سازمان املاک و سازمان پارک ها می خواهم با همراهی این حلقه آخر را باز کنند تا برگ زرینی در احداث پروژه های بزرگ مقیاس در جنوب شهر تهران باشد.

انتهای پیام


11058328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس پلیس آگاهی پایتخت از بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله گمشده به آغوش مادرش، خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر را محکوم کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران میانگین کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۷ اردیبهشت ماه) در شرایط قابل قبول است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از پیگیری برای تغییر قوانین بازدید ایمنی آتش‌نشانان از ساختمان‌ها خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مناسب سازی معابر شهری برای معلولان، مطالبه همیشگی این قشر بوده که متاسفانه این موضوع در برخی پروژه های شهری رعایت نمی‌شود و باعث ایجاد مشکلاتی برای معلولان شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، از به ثبت رسیدن ۸۱ مورد عملیات امداد و نجات در ۱۱ استان متأثر از سیل خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان حج و زیارت از واریز ارز مورد نیاز حج تمتع۱۴۰۳ از سوی بانک مرکزی به حساب این سازمان خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به سیلاب‌های بهاری اخیر که در برخی از استان‌های کشور به وقوع پیوسته است، گفت: درس آموخته‌های این مخاطره، در مدیریت بهتر بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت استفاده می‌شود.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون درمان سازمان تأمین‌اجتماعی از پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان دیگر از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد این سازمان در سراسر کشور خبر داد. علاوه بر این پرداخت، در هفته جاری نیز ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز طرف ق...

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است