استانی 08:55 - 04 فروردین 1402

پذیرش ۱۳۲ هزار مسافر نوروزی در فضاهای اسکان آموزش و پرورش اصفهان

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا ابراهیمی در بازدید از ستادهای اسکان آموزش و پرورش با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان در سال جاری ۲۰ درصد افزایش ظرفیت اسکان را نسبت به سال گذشته در دستور کار داشتیم.

وی ادامه داد: در شهر اصفهان حدود ۶۰۰ مدرسه و در سطح استان ۸۴۱ مدرسه پیش‌بینی و برای اسکان آماده‌سازی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: از زمان آغاز به کار ستادهای اسکان تاکنون حدود ۱۳۲ هزار مسافر پذیرش‌شده است و با توجه به شرایط جوی اوج پذیرش میهمانان در شب گذشته صورت گرفت که با توجه به پیش‌بینی‌های قبلی انجام‌شده و اخذ مجوز قبلی برای اسکان در فضاهایی نظیر ورزشگاه‌ها از این فضاها استفاده شد.

ابراهیمی افزود: بیشترین اسکان در ستاد ناحیه چهار شهر اصفهان با پذیرش حدود ۹۰۰ خانوار بوده است و با توجه به شرایط جوی اصفهان، مجموعه اردوگاه شهید بهشتی با بیشترین پذیرش میهمانان نوروزی از شب گذشته وارد فرآیند پذیرش میهمانان نوروزی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در تمامی نواحی و مناطق استان اصفهان ستادهای اسکان نوروزی به‌صورت شبانه‌روزی فعال است و آموزش‌های لازم به عوامل اجرایی ستادهای اسکان داده‌شده تا میزبانی مناسبی را در سرتاسر استان شاهد باشیم.


11846875
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است