فرهنگی‌هنری 13:21 - 15 مهر 1403
همرمنان به مناسبت هفته ملی کودک فیلم‌تئاترهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مدت یک هفته رایگان اکران خواهد شد.

اکران رایگان فیلم‌تئاترهای کانون به مدت یک هفته

 نمایش‌های تولید شده در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری همزمان با گرامی‌داشت هفته ملی کودک برای مخاطبان کودک و نوجوان اکران رایگان می‌شود.

بر اساس این خبر، نمایش‌های «روز عجیب» به کارگردانی پرستو گلستانی، «خاله مرجان و خروس» به کارگردانی مریم کاظمی، «مبارک و قالیچه پرنده» به کارگردانی حامد زحمتکش، «کچل کفترباز» به کارگردانی آزاده انصاری و «دختر کدو تنبل» به کارگردانی علی پاکدست، «ماهی» به کارگردانی ویدا قهرمانی و «هفت‌خوان کودکان» حسین مزینانی در این طرح نمایش داده می‌شود.

این نمایش‌ها با اقتباس از کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و به تهیه‌کنندگی مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون تولید شده است.

تولید تئاتر بر اساس کتاب‌های منتشر شده کودک و نوجوان از جمله برنامه‌های مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری است.


12101218
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک سال از عملیات طوفان الاقصی در پانزدهم مهرماه و حمله غافلگیرانه حماس به اهداف تعیین شده در فلسطین اشغالی می‌گذرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون امور استان‌های رسانه ملی در سفر به شیراز از روند ساخت سریال روز خون بازدید کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» معاون صدای رسانه ملی نوشت: رسانه می‌تواند با نقش‌آفرینی جهادی ــ تهاجمی آرایش هجومی بگیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فصل دوم از مستند «کودکان» در ۶ قسمت از شبکه سلامت پخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نگاهی به پیامک‌های مردمی ارسال شده به سامانه ۱۶۲ روابط‌عمومی سازمان صداوسیما، نشان از آن دارد که برنامه «به افق فلسطین» یک برنامه پر مخاطب است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام سلیمانی گفت: نماز جمعه اخیر با حضور مقام معظم رهبری و مردم نماد اقتدار، انسجام و همدلی مردم ایران با مردم غزه و لبنان بوده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم‌های مورد حمایت گروه سینمایی فرهنگ در دوره سوم اعلام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیر گروه سیاسی شبکه افق درباره حواشی اخیر مبنی بر حضور سردار قاآنی در برنامه «به افق فلسطین» گفت: این خبر صحت ندارد و باید اخبار رسمی شبکه را از منابع رسمی خودمان دنبال کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» قریب به دو ماه گذشته را بینندگان شبکه یک سیما هر شب با دختر جوانی همراه شدند تا فرجام و آخر و عاقبت قصه زندگی او را ببینند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همرمنان به مناسبت هفته ملی کودک فیلم‌تئاترهای مرکز تولید تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری به مدت یک هفته رایگان اکران خواهد شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است