بین‌الملل 23:23 - 05 تیر 1403
جنبش حماس در بیانیه‌ خود از افراد و گروه‌هایی که رژیم صهیونیستی و حامیان آن را بایکوت کرده، حمایت می‌کند.

حمایت حماس از گروه‌های تحریم‌کننده رژیم صهیونیستی

جنبش حماس در بیانیه‌ای در کانال تلگرام خود از افراد و گروه‌هایی که رژیم صهیونیستی و حامیان آن را بایکوت کرده و با روش‌های مختلف طرد می‌کنند، حمایت کرد و گفت تلاش‌هایی از این دست به «دستاورد‌های قابل توجهی» در تضعیف اقتصاد، منزوی کردن و مشروعیت زدایی از اسرائیل منجر شده است.

به گزارش الجزیره، حماس اعلام کرد: «ما از مردم کشور‌های عربی و اسلامی و مردم آزاده جهان می‌خواهیم از همه تلاش‌هایی که منجر به تحریم و انزوای اسرائیل و حامیان آن می‌شود، حمایت کنند». 

تحریم اسرائیل و شرکت‌هایی که از آن حمایت می‌کنند، به ویژه پس از آغاز جنگ علیه غزه شدت گرفته است. فروشگاه خرده فروشی آمازون، تولید کننده لوازم ورزشی آدیداس و رستوران‌های زنجیره‌ای مک دونالد از مشهورترین برند‌هایی هستند که گفته می‌شود از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند.

در پی تحریم گسترده برخی از این برند‌ها در کشور‌های گوناگون، یان بوردن، مدیر عامل مک دونالد در ماه مارس اعلام کرد که سهام این مجموعه رستوران بیش از ۳ درصد سقوط کرده و ۷ میلیارد دلار خسارت مالی به همراه داشته است. 

از سوی دیگر، خیزش عظیم دانشجویان آمریکایی در بهار امسال نیز به طور ویژه‌ای مرتبط با تحریم اسرائیل بود. دانشجویان در اعتراضات بهار امسال در دانشگاه‌های آمریکا و سپس سراسر جهان قطع هرگونه رابطه دانشگاه خود و رژیم صهیونیستی را مطالبه کردند.


12067169
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار بین‌الملل

بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رسانه‌های غربی در مقاله‌هایی جداگانه به سخنرانی ضعیف بایدن مقابل ترامپ اشاره کرده و آن را به منزله پایانی برای رئیس‌جمهور آمریکا دانستند.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یک روزنامه ترکیه‌ای در مقاله‌ای نوشت که در پس حملات تروریستی اخیر، افزون بر آمریکا (رژیم) اسرائیل نیز حضور دارد.  
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» تحلیلگران سیاسی با ارزیابی واکنش مقامات تونس به اظهارات مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مخالفت با سیاست نزدیکی تونس با ایران و چین معقدند که غرب از حضور قدرتمند کشور‌های یاد شده در تونس به شدت نگران است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» رئیس‌جمهور اوکراین می‌گوید در حال تهیه یک «طرح جامع» برای چگونگی پایان یافتن جنگ با روسیه است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» شورای اروپا در اقدامی خصمانه ۶ فرد و ۳ نهاد را به ادعای ارتباط با جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین در فهرست تحریم‌های خود قرار داد. 
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» یکی از اهداکنندگان حزب دموکرات عملکرد بایدن را به منزله «رد صلاحیت» تلقی کرده و پیش‌بینی کرد درخواست جایگزینی او با یک نامزد دیگر مطرح شود.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق اعلام روزنامه وال استریت ژورنال اسرائیل تحویل ۸ پاتریوت به اوکراین را به دلیل تنش مرزی با حزب‌الله به تعویق انداخته است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» طبق برآورد‌های سی ان بی سی، در مناظره شب گذشته بایدن و ترامپ ۱۲ مرتبه از پوتین نام برده شده است.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری آذربایجان اعلام کرد الهام علی اف دستور انحلال مجلس ملی این کشور را صادر کرد.
بین‌الملل
«باشگاه خبرنگاران» گروه‌های حقوق بشر بار دیگر از هلند به خاطر ارسال قطعات جنگنده اف-۳۵ به اسرائیل شکایت کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است