استانی 19:52 - 01 مهر 1400

۱۸ میلیون دقیقه برنامه در صدا و سیمای بوشهر تولید شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین ناظر عصر پنجشنبه در دورهمی مدیران صدا و سیمای چهل سال گذشته بوشهر اظهار داشت: سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ۱۷۱ شهید، هزار و ١٠٢ جانباز و ۱۲۲ آزاده سرافراز تقدیم کرده است.

وی افزود: فعالیت‌های صداوسیمای مرکز بوشهر از ابتدای تأسیس تا کنون حاصل تلاش ۱۵ مدیر و مدیرکل، ۱۰۰ معاون، مدیر و قائم مقام و بیش از ۷۰۰ کارمند بوده است.

ناظر با اشاره به اینکه کارکنان صداوسیمای مرکز بوشهر تا کنون ۱۶۰ جایزه از جشنواره‌های مختلف به دست آورده‌اند، ادامه داد: این مرکز در ۴۰ سال فعالیت خود بیش از ۱۸ میلیون دقیقه برنامه رادیویی، تلویزیونی، خبری و فضای مجازی در گستره استانی، ملی و فراملی پخش کرده است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز بوشهر خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ درصد آن با موضوع دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، و مقاومت و پیروزی بوده است.

وی پوشش ۱۵۰ راهپیمایی و ۴۰ انتخابات، انجام ۱۰۰ پژوهش و تولید ۲۶۰ اثر موسیقی را از جمله فعالیت‌های این مرکز در فعالیت ۴۰ ساله‌اش عنوان کرد.

در این مراسم از کتاب «از آژیر قرمز تا چهل سالگی صدا و سیمای بوشهر» رونمایی شد. این کتاب با شمارگان هزار نسخه و در قطع خشتی بزرگ چاپ شده است.

در کتاب «از آژیر قرمز تا ۴۰ سالگی صدا و سیمای مرکز بوشهر» که به ثبت شماره استاندارد بین المللی کتاب و سازمان اسناد و کتابخانه‌های ملی ایران رسیده، به چگونگی راه اندازی مراحل مقدماتی بسترهای اطلاع رسانی اخبار جنگ تحمیلی با پخش آژیر قرمز و ۴۰ نقطه طلایی در روند رشد و توسعه چهل ساله تشکیل و تداوم فعالیت صدا و سیمای مرکز بوشهر اشاره شده است.


11241503
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است