استانی 14:43 - 28 خرداد 1400

انتخابات استان همدان در امنیت و قانونمندی کامل در حال برگزاری است

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی استاندار اظهار کرد: علاقه‌مندم مجدداً بر رأی مردم و حضوری پرشور تاکید کنم، زیرا در نظام جمهوری اسلامی رأی مردم و حضور آنان در انتخابات رأی واقعی و اثربخشی است.

وی با بیان اینکه این مردم هستند که در انتخاب نخبگان و واگذاری مسئولیت‌ها نقش آفرینی می‌کنند، ادامه داد: امروز با رأی مردم مستقیم و غیرمستقیم ارکانی که اداره امور کشور را دارند انتخاب می‌شوند.

استاندار همدان ادامه داد: هر میزان که حضور حداکثری بیشتر باشد موجب اقتدار نظام می‌شود و برای دولت آینده در انجام امور پشتوانه‌ای است چرا که موجب می‌شود امنیت ملی بیشتر شود و بیگانگان چشم طمعی به ما نداشته باشند.

شاهرخی افزود: امیدواریم مردم همانطور که از ساعات اولیه حضور جدی داشته‌اند همین روند را حفظ کنند و با حضور خودشان انتخاباتی پرشور را رقم بزنند.

وی با بیان اینکه هر ۱۴۳۷ صندوق رأی ما کاملاً تحت اشراف سیستم نظارتی ما هستند، ادامه داد: آخرین رصدی که از طریق سیستم داشتم، انتخابات در استان همدان در امنیت کامل، قانون مند و بهداشتی صورت می‌گیرد و پروتکل‌های پیشگیری از کرونا رعایت شده است.

استاندار همدان با اشاره به اینکه عمدتاً رأی گیری در فضای باز صورت می‌گیرد و مردم بابت سرایت ویروس کرونا نگران نباشند، اضافه کرد: فعلاً نمی‌شود پیش بینی میزان مشارکت را داشته باشیم ولی در ساعت پایانی انتخابات می‌توان اعلام نظر کرد.

شاهرخی ساعت اخذ رأی تا ساعت ۲ بامداد با تأیید وزارت کشور در شهرستان‌های بزرگ قابل تمدید دانست و گفت: ویژه بیماران کرونایی صندوق‌هایی با رعایت پروتکل‌ها تهیه شده است که به صورت مجزا از آنان رأی گیری خواهد شد.


11111164
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است